poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Co ciekawego u mnie i w internecie

Siemanko! Mam wam do powiedzenia kilka spraw oraz do pokazania, jak na przykład dwie gry na Azaleas Dolls. Pierwsza ma tytuł "Flamenca Dancer", a druga zwie się "Chidhhood WIP". Grałam już w obie. Zrobiłam nawet kadry obu gier. Pokażę wam je poniżej. One są nie po kolei pokazane, tylko losowo.








































































































Jak widać wyglądają na fajne i ciekawe, i tak jest. Grałam krótko, ale bardzo mi się podobały. Fajnie się bawiłam przy tym. A co ja ostatnio zrobiłam fajnego? Zrobiłam plik wideo o Top 10 Anime (według listy MAL). To lista najbardziej popularnych anime wśród fanów anime. Zrobiłam też cztery napisy do czterech czołówek do dwóch różnych anime. Pierwsze anime to "Death Note", a drugie to "Tokyo Revengers". 


Robiłam też coś po za robieniem na komputerze. Pokolorowałam pięć kolorowanek na temat "Solidarni z Ukrainą". Tu macie zdjęcia poniżej tych kolorowanek.











Pokolorowałam też coś na temat Wielkanocy oraz witraże, bo ona jest tuż tuż. Już nie długo święta więc postanowiłam pokolorować kilka rzeczy na ten temat. A te witraże są na temat wiosny, bo ona też jest tuż tuż. Zdjęcia są ich poniżej.













Kupiłam sobie kilka fajnych rzeczy w prasie. Poniżej je wymieniłam.

  • Świerszczyk (kwiecień 2022)
  • Abecadło (kwiecień 2022)
  • Nauczanie Zintegrowane (matematyka i ortografia)
  • Wielkanoc tuż tuż (książeczka edukacyjna)
  • Zabawy Wielkanocne (książeczka edukacyjna)
  • Kolorowa Wielkanoc (książeczka edukacyjna)



















































Jak widzicie zrobiłam zdjęcia tych książeczek i magazynów, które kupiłam plus kilka zdjęć co jest w środku. Fajne są i ciekawe. Polecam kupić takim jak ja takie fajne książeczki i magazyny. Będą zadowoleni. Ja jestem i to bardzo. A poniżej macie piosenkę z Abecadła (kwiecień 2022), z tego miesiąca. Pobrałam ją z ich strony. Krótka, ale fajna. No i to by było na tyle. Trochę się uzbierało. Mam nadzieję, że miło się czytało. Miło tu spędzacie czas. Pozdrawiam wszystkich niepełnosprawnych jak ja. A i Ukraińców, trzymajcie się tam. Jestem z wami. Na pewno wygracie.

Linki do gier: flamenco dancer  -  childhood wip

Nastrój: Bardzo, bardzo dobry!

#Solidarni_z_Ukrainą
#Szczepcie_się


Komentujcie, Lajkucie i Subujcie....

Brak komentarzy: