środa, 13 kwietnia 2022

Lalki Tęczy i nie tylko!

Witajcie! Mamy 13 kwietnia, mam nadzieję, że nie będzie pechowy, bo nie lubię takich dni. A tak wróćmy do temu do którego chcę wam napisać. Kilka dni temu kupiłam sobie magazyn o Bingu. Uwielbiam tą bajkę. Jest prosta i fajna. Moja ulubiona postać z tej bajki to Flop, a z przyjaciół Binga to Pando. Poniżej macie zdjęcia tej gazetki. Co się okazało to stary numer z jesieni. Nie wiedziałam, że go jeszcze sprzedają. A teraz czas na zdjęcia.

Zapakowane razem
Wyjęty tylko dodatek
Rozpakowane wszystko
Tylko gazetka
jedna ze stron gazetki
jedna ze stron gazetki
jedna ze stron gazetki
jedna ze stron gazetki
jedna ze stron gazetki
jedna ze stron gazetki
jedna ze stron gazetki

































Kupiłam sobie też kostkę Rubika. Próbowałam ją złożyć, ale nie udało mi się. Nigdy mi się nie uda, ale i tak się cieszę z kupienia jej. A zdjęcie jej macie poniżej. Jest inna od tych standardowych, bo chyba chińska, bo instrukcja była po chińsku napisana.

Kosta Rubika
(chyba chińska, bo instrukcja była po chińsku)












Co teraz wam powiedzieć? A już wiem. Opowiedziałam wam o nowych grach na Azaleas Dolls, jedna z gier się rozwinęła. Coś w rodzaju aktualizacji miała. No a gra nazywa się Life Story Dress Up. Poniżej są kadry jak teraz wygląda i co teraz ma w sobie. Kadry mogą być losowo  posortowane czyli nie po kolei pokazane. Te kadry nie będą pod pisane. Nie chciało mi się wszystkich podpisywać.








































































A tak po za tym dzisiaj grałam w starą grę o Sailorkach, a gra nazywa się Sailor Senshi 3.0 i jest dostępna na Doll Divine. Dawno w nią nie grałam. A uwielbiam ją. Zrobiłam czarodziejki tęczy. W strojach czarodziejek i księżniczek. Postacie mają imiona kolorów, ale po angielsku. Zrobiłam też siebie i Amandę(TopMixXD), moją przyjaciółkę z internetu. Nas zrobiłam też w innej grze, która też jest dostępna na Doll Divine i zwie się Fairy Tale High. A poniżej macie postacie tęczy.

Sailor Red
Princess Red
Sailor Orange
Princess Orange
Sailor Yellow
Princess Yellow
Sailor Green
Princess Green
Sailor Aqua
Princess Aqua
Sailor Blue
Princess Blue
Sailor Purple
Princess Purple
Sailor Pink
Princess Pink
Sailor Rainbow
Princess Ranbow
















































W grze o sailorkach można zapisać postacie bez tła więc można je wkleić na inne tło, np. jakoś tapetę. No i tak zrobiłam. Dzięki temu zrobiłam własne tapety na pulpit z postaciami tęczy. Macie poniżej te tapety.
















A teraz wam pokażę siebie i moją przyjaciółkę, jak zrobiłam nas w tych dwóch grach. Będziemy pojedynczo i razem. Zrobiłam też tapety z nami. Wszystko będzie poniżej.

Ja w stroju codziennym
Ja w stroju czarodziejki
Ja w stroju księżniczki
To ja
Ja i Amanda w strojach codziennych
Ja i Amanda w strojach czarodziejek
Ja i Amanda w strojach księżniczek
Amanda w stroju codziennym
Amanda w stroju czarodziejki
Amanda w stroju księżniczki
To Amanda
Amanda i Ja
Ja i Amanda




































Mam nadzieję, że miło się czytało. Ciekawe, która z tęczowych postaci najbardziej wam się podobała. Napiszcie w komentarzu, która to. Mi najbardziej podobała się ta fioletowa. A wam? No i to by było na tyle. Nic więcej nie mam do dodania. Trochę się uzbierało, co nie? Ha, ha, ha.... Miłego dnia wam życzę! Oby nie był pechowy!

Nastrój: Superaśny! 


Komentujcie.....

Brak komentarzy: