sobota, 9 kwietnia 2022

Dyski w chmurze, które polecam!

Siemanko! Napiszę wam kilka stron, które polecam jako dyski w chmurze. Można za darmo się zarejestrować i korzystać jak dyski przenośne, ale bez pendrive. Ja to nazywam dyski internetowe. Korzystam z takich od lat i jest wygodne. Nawet na nie, których mam kilka kont, żeby mieć tylko te darmowe GB. Nie stać mnie na płacenie za dyski internetowe. O to lista wszystkich dysków w chmurze, jakie znam.

1. Google.Drive To moja ulubiona strona z dyskiem internetowym. Mam tam wiele plików prywatnych. Jest wygodne i fajne. Można z tego korzystać za pomocą profilu google.

2. Yandex.Disk To moja druga,  zaraz po dysku Mega strona jako dysk internetowy. Jest tak samo wygodny i fajny jak dysk google. Tylko jest w języku angielskim. Nie mają polskiego języka na stronie.

3. Mega To moja ulubiona strona zaraz po google dysku. Jest lepsza i wygodniejsza, ale mniej używana przeze mnie. Mimo, że jest do tego program, który pomaga korzystać z tego dysku. Jest po polsku.

4. Degoo Cloud Dzisiaj ją dopiero odkryłam, ale chyba będę z niej często korzystać. Jest po polsku i wychodna. Ma ładną grafikę. Szybko się do niej dodaje pliki. Serdecznie ją polecam.

5. pCloud Dzisiaj znalazłam tą stronę, ale nadal nie wiem czy będę z niej korzystać, ale wygląda fajnie. Jest po angielsku. Podobna do Openuload.

6. zoolz / BigMIND Nowa strona, ale może tylko dla mnie. To też jest coś w rodzaju dysku internetowego. Będę z niego korzystać. Jest ładna i fajna oraz wygodna. Tylko szkoda, że po angielsku.

7. Userload Nowa odsłona Openuload, którą kiedyś chcieli zamknąć. Znowu działa, tylko nazwę zmienili. Korzystam z niej, ale bardzo rzadko.

8. Vidoza Bardzo i to bardzo podobna do Userload. Nawet bym powiedziała intentyczna. Jeszcze rzadziej z niej korzystam. Prawie wogóle.

9. Gofile Znam ją od kilku lat, dwóch może trzech. ale nie korzystam z niej mimo, że mam tam konto. Jest po angielsku jak większość takich stron. Jest bardzo i to bardzo po dobna do Userload i Vidoza.

10. OneDrive Tylko idiota nie zna tej strony. Ja ją też znam, ale bardzo, rzadko korzystam, ale korzystam. Jest u mnie na 4 miejscu korzystania. Polecam. Jest po polsku.

11. Zachowaj To strona nie polska, ale mimo to po polsku.. Jest podobna do chomikuj i to bardzo. Jest bez programu dodatkowego. Korzystam z niej często. Serdecznie polecam.

12. Solidfiles Ta strona jest bardziej znana tym od robienia napisów do anime. Ja z niej bardzo, bardzo i to bardzo często korzystam. Na prawdę polecam tę stronę mimo, że jest po angielsku.

13. DropBox To polska strona z dyskami internetowymi. Korzystam z niej. Rzadko, ale korzystam. Fajna i wygodna. Tylko mało darmowego miejsca jest. Przez sto mam tam kilka kont.

14. 4shared Jest znana w internecie od lat. Mimo, że to angielska strona, to jest po polsku. Jest ładna, ale nie wszystkie pliki wideo akceptuje. Nie, które blokuje. Tak jak youtube.

15. BOX Znam, ale nie korzystam z niego. Podobno fajny i wygodny. Wiem, że jest po angielsku, jak większość stron. Ale i tak go polecam innym.

To by było na tyle. to wszystkie jakie znam do tej pory. Jak jakieś znajdę i prze testuje to wam napiszę o nich. Wszystkie są fajne, ale nie, które są po angielsku, a nie, które po polsku. Zapraszam do prze testowania tych stron. może nie, które wam przypasują. Posprawdzam i napiszę wam, która ile ma darmowych GB po rejestracji. A na bonus podam wam wszystkie osiem kolorów tęczy.

  1. Czerwony
  2. Pomarańczowy
  3. Żółty
  4. Zielony
  5. Morski
  6. Niebieski
  7. Fioletowy
  8. Różowy


Komentujcie...

Brak komentarzy: