środa, 13 kwietnia 2022

Domek dla lalek w simsach, część 1!

Witajcie! Wiem, że dzisiaj już robiłam wpis, ale zrobiłam kilka fajnych rzeczy z którymi chcę się z wam podzielić. Pamiętacie jak po prosiłam moją przyjaciółkę z internetu Amandę o zrobienie w swoich simsach moje lalki? Po prosiłam ją o zrobienie mojego domku i ogródka w simsach. Nie zrobiła go jeszcze w całości, ale jest zrobiony w 45%, bo jeszcze umeblowanie parteru i poddaszu oraz zrobienie ogródka. Jak na razie dała mi kadry tego co zrobiła do tej pory. Dlatego podzielę się z nimi teraz.

Z przodu
cały domek
Z prawego boku
cały domek
Od tyłu
cały domek.
Z góry oraz
 z daleka domek.
Z góry jak widać
samochód i łazienkę.
Z góry jak widać cały parter;
samochód, łazienkę, salon i kuchnię.
Z góry jak widać cały parter;
jadalnio-pokój dzienny.
Z góry jak widać cały balkon i poddasze;
sypialnia i pokój dzieci.






























A poza tym zrobiłam siebie i moją przyjaciółkę w innej fajnej grze dress up. A gra zwie się Flamenco Dancer Dress Up i jest dostępna na stronie Azaleas Dolls. Poniżej macie jak je zrobiłam.

Moja przyjaciółka Amanda.
A to ja.











No a teraz z innej beczki, czyli trochę na inny temat. Jak widzieliście wstawiłam nowe wideo w stylu wskazówki jak co się robi. Zrobiłam na temat fajnej strony qrcode-monkey.com. A na tej stronie można zrobić własny kod QR. I to taki fajny kolorowy z swoim logo na stronie. Wszystko wyjaśniłam w tym filmiku w po przednim poście. A tu poniżej macie link do tej strony. Tylko strona jest po angielsku. A tak nie mam przeciwskazań.

Linki do strony --> QR Code Monkey

A tu macie moje kody QR jakie zrobiłam na tej stronie. Podpiszę każdy do jakiej strony one są. 

Mój blog o kucykach.
Mój blog o anime.
Mój blog o miraculum.
Blog mojej przyjaciłki.
Mój główny blog,
czyli ten właśnie.
























No i to by było na tyle. Do zobaczenia w następnym poście. Papatki.
Na do widzenia macie tu prezencik pod tymi linkami poniżej.
Linki: Prezent 1 Prezent 2 Prezent 3 Prezent 4


Nastrój: Bardzo świetny!


Komentujcie....

Brak komentarzy: