czwartek, 24 marca 2022

Trochę u mnie się działo...

Witajcie! Od 17 marca nie robiłam wpisu i trochę u mnie się działo. Na przykład kupiłam fajne gazety dziewczęce. Jedna jest o kucykach Equestrii, a druga jest o lalkach Barbie. Obie miały fajne dodatki. Jedna (ta z kucykami) miała mini kucyka Pipp i fajne gumki do wycierania (które dałam do domku lalek, bo były tak fajne, że szkoda dać je jako gumki do wycierania.), a druga (ta o lalkach Barbie) miała pieska dla Barbie z dodatkami i naklejki. Dwie z nich na kleiłam na laptopa. Jedna z nich fajnie się błyszczy, druga ma fajne wzory. Resztę schowałam, bo nie wiem co z nimi zrobić. A gumkę do wycierania ołówka w kształcie kucyka pomalowałam oczy (bo był bez oczu), ogon i grzywę. A i znaczek też pomalowałam. I tak zrobiłam z gumki do wycierania jeszcze jednego kucyka. A pieska dla lalek dałam do domku dla lalek. Miał miskę i koszyk do przenoszenia go. A jeśli chodzi o gazetki to już wszystko w niej zrobiłam. Wszystkie zadania i łamigłówki oraz to co było do pokolorowania. W gazetce z kucykami był fajny komiks. Jemu też zrobiłam zdjęcie. Wszystko będzie pokazane poniżej. Więc zapraszam do przejrzenia.


Magazyn z kucykami

magazyn zapakowany

magazyn rozpakowany












Dodatki z gazety
(gumkę do wycierania przerobiłam trochę)
Kolorowanka
 z gazety
Narysowany krab w gazecie
strona pierwsza komiksu
w gazecie
strona druga komiksu 
w gazecie
strona trzecia i czwarta komiksu
w gazecie
strona piąta i szósta komiksu
w gazecie



Magazyn z Barbie

magazyn zapakowany
magazyn rozpakowany
piesek dla Barbie (dodatek z gazet)
naklejki z gazety (dodatek)
naklejki z gazety (dodatek),
naklejone z tyłu monitora na laptopie
zbliżenie naklejki na laptopie 
(dodatek z gazety)
zbliżenie na nakleję na laptopie,
dodatek z gazety)
zadanie narysowanie karmniku
dla ptaków
zadanie na rysowania tła dla konia i pieska, 
i pokolorowanie tego

kolorowanka w magazynie
na końcu gazety
zadanie narysowania i pokolorowania
kwiatków
zadanie pokolorowania
lalek jak grają w piłkę
zadanie narysowanie planet, gwiazd 
i pokolorowanie tego
 


Kupiłam też sobie dwie temperówki, w tym samym sklepie kupiłam też sobie łapacz snów. Jest w kolorze moich mebli w pokoju. Ma bardzo fajne piórka, które są ciemnobrązowe na czubkach. Wisi nad moim łóżkiem. Powiesiłam go na haczyku, który można przykleić do ściany. Zdjęcia ich też mam i pokaże wam je poniżej.

zbliżenie łapacza snów
zdjęcie robione z wejścia do pokoju
zdjęcie robione z średnim przybliżeniem
temperówki z góry, zamknięte
temperówki z góry, otwarte

temperówki otwarte z boku



























A dwa lub trzy dni temu zrobiłam następną stronę Anime Journal (Dziennik Anime). Opisałam Anime o tytule Horimiya. Nakleiłam kadry, dodatki i wzory. Następnie napisałam opis fabuły, moją recenzję czyli co czułam pod czas oglądania i moją ocenę w kształcie małych gwiazdek. Jest jedno zdjęcie, ale bardzo wyraźne. Jest ono poniżej.

następna strona w moim dzienniku anime (anime journalu), opisałam i zrobiłam na temat anime Horimiya.


Nastrój: Bardzo Dobry!😁


Komentujcie, Lajkujcie i Subujcie.....

Brak komentarzy: