środa, 16 marca 2022

Co u mnie się dzieje...?

Witam! Kiedyś miałam standardowe zwykłe krzesło obrotowe i na kółkach, ale było niewygodne i oddałam jakimś ludziom, którzy zbierali stare meble i takie krzesła też. To było bardzo dawno temu. Tak jakoś w 2018 roku, a może 2017? Nie pamiętam. Ale tak jakoś w tym czasie. Teraz mama uzbierała na moje nowe krzesło obrotowe, ale wybrałam tym razem lepsze. Takie gdzie mogę też mieć oparcie na głowę. Te krzesła są z grupy fotelów biurowych. Kupiłam w sklepie w Pułtusku. Firma nazywa się BLACK RED WHITE. To bardzo dobra firma z meblami i krzesłami. Zrobiłam zdjęcia mojego nowego fotela z każdej strony. Ma nawet pięć poziomów wysokości. Najniżej to 110 cm wysokości, a najwyżej to 120 cm. I ma tak na oko koło pięciu, a czterech poziomów wysokości. Jest wygodne i łagodnie jeździ po podłodze. A teraz wam pokażę zdjęcia tego fotela.

Z boku od tyłu
Od tyłu
Z przodu
Z boku, z przodu
Najniższy poziom
Najwyższy poziom




































Jak widać porządne krzesło obrotowe. To model "Vire". To fajny i wygodny fotel. A jak łagodnie jeździ po podłodze?! Nawet nie macie pojęcia. Polecam wam ten model serdecznie. Nie kupujcie standardowych, bo są nie wygodne i rysują podłogę. A ten model nie rysuje. 

A teraz może trochę na inny temat. Ostatnio kolorowałam dwa obrazki. Jeden jesienny, a drugi z kwiatkami. Obie są ze strony na facebook'u, Chalky Studio Kreatywne. Dodam też rysunek, który sama narysowałam. A narysowałam Binga, Flopa i logo serialu. Poniżej macie zdjęcia tych kolorowanek.

Jeż zbiera jabłko z trzewa,
jesienią.
Pole z kwiatkami, w wiosną.



















Sama rysowałam Binga i Flopa oraz logo serialu.












No i to by było na tyle. Jak będzie więcej to napiszę na pewno. Na razie daje wam dwie piosenki po polsku, które znalazłam na youtube. To są kowery innych piosenek, które też są z youtube. A na razie do zobaczyska. Bye-Bye!

"[NanoKarrin] League of Legends - GIANTS"


"[Vox Record] League of Legens - POP-STARS"




Nastrój: Taki sobie, ale i nie takie zły!




Komentujcie, Lajkujcie, Subujcie......


Brak komentarzy: