poniedziałek, 7 marca 2022

Dwa tygodnie temu!

Witajcie internauci! Ostatni post był 22 lutego, trochę dawno temu, ale czekałam na moje zamówione paczki i chciałam po odebraniu ich napisać wpis o wszystkim co działo się przez te dwa tygodnie u mnie. Na początku marca, a pod koniec lutego, tak na przełomie zamówiłam przez internet na stronie www.empik.pl dwa zestawy książeczek o Bingu, blok z motywami oraz szablon to rysowania ciekawych wzorów, a na innej stronie (www.nowaera.pl) zamówiłam maskotkę świerszczyka Bajetan Hops. No i zostało mi wtedy czekanie na odbiór paczek. Maskotka przysłał mi kurier, a te w empiku, odebrałam w salonie dzisiaj. Bo wcześniej nie mogłam odebrać, bo nie miałam czasu. Dzisiaj kupiłam też inny mały bloczek z motywami, ale w sklepie Tedi. A moja mama jak była w Biedronce kupiła mi trzy deserki w kształcie jajka, ale są to deserki. Takie gdzie je się łyżeczką. Ale te był w opakowaniu w kształcie jajka, bo były z zabawką gratisową. Mama kupiła mi trzy. I tak mam trzy postacie z Psiego Patrolu. Bo to był zabawki z tej bajki. Jak widać trochę się wykupiłam w tym miesiącu, ha ha ha ... ... 😀 Wszystko poniżej pokażę wam na zdjęciach. A tak po za kupionymi rzeczami, to tata wcześniej przysłał mi te wydrukowane rzeczy, dla mnie jak na przykład Panda na Wakacjach. Ale to nie jest zwykła kolorowanka, tylko dorysowanka, czyli rysujesz coś ci w duszy gra, ale na temat co napisali na górze kartki. Na przykład "Czym na wakacje pojedzie pada?" I wtedy rysujesz czym pojedzie pada, np. samochód, autokar, samolot czy coś innego. I miałam tego kilka kartek, i na każdej inne zadanie. A ja pod czas rysowania i kolorowania wymyśliłam historyjkę na te obrazki, które rysowałam i kolorowałam. To też wam je pokażę na zdjęciach. Co jeszcze wam napisać? Hmmmm.... A tak już wiem. Co miesiąc kupuje magazyn dla dzieci "Abecadło". W tym roku w każdym numerze jest tekst piosenki, a wykonanie tej piosenki jest za darmo do pobrania na ich stronie (www.aksjomat.com). I do tej pory wyszły trzy numery i dzięki temu mam trzy piosenki z tych gazet, ale pobrane z ich strony. A tak zrobiłam jeszcze cztery maszyny szyfrujące z tego co mi tata wydrukował i przysłał. A wzięłam to z takiej fajnej strony gdzie są do darmowego pobrania i zrobienia samu, różne rzeczy. Pobrałam i tata mi wydrukował, a ja zrobiłam cztery maszyny szyfrujące. Trzy z ich kodami, a jeden z moimi własnymi symbolami. To też pokażę wam na zdjęciu. Te piosenki też wam pokażę poniżej. A i zapomniałabym.  Tata wydrukował mi kadry do journali. Do anime journal i cartoon journal. A chodzi mi o robienie czegoś w stylu dziennika anime, czy dziennika kreskówek. Jest w necie taka moda na robienie czegoś takiego w zeszytach. A może to być w każdym zeszycie. Dużym, małym, w kratę, w linię czy nawet czysty. Ja zrobiłam już pierwszą stronę w dzienniku anime, inaczej wstęp. To też wam pokażę na zdjęciach. Dlatego potrzebowałam bloków z motywami, bo będą mi potrzebne do journali. No i to by było na tyle. Teraz pokażę wam zdjęcia z opisami. To miłego dnia wam życzę!


Nastrój: Bardzo dobry, a nawet świetny!



Komentujcie, Lajkujcie, Subujcie!






ZDJĘCIA:
Zielona maszyna szyfrujący
Szara maszyna szyfrująca
Fioletowa maszyna szyfrująca
Szara maszyna szyfrująca,
z moimi własnymi symbolami
Okładka Dziennika Anime, 
inaczej Anime Journal
Pierwsza strona Dziennika anime,
inaczej Anime Journal
Maskotka Świerszczyk
 Bajetan Hops
Zeszyt wybrany na Dziennik Kreskówek,
inaczej Cartoon Journal
Bajetan Hops w domku dla lalek
na pierwszym piętrze
Bajetan Hops w Helikopterze
dla lalek.
Szablon to fajnego i śmiesznego rysowania
Dwa zestawy książek z Bingiem. W każdym po
cztery książki
Z tyłu książek jak złączysz jest duży obrazek,
to jeden z nich
Pierwszy zestaw czterech
książek z Bingiem
Z tyłu książek jak złączysz jest duży obrazek, 
to drugi z nich

Drugi zestaw czterech
książek z Bingiem
Trzy jajka deserki z zabawkami
jako niespodzianki z Biedronki
Mały bloczek z motywami
z Tedi'ego

Duży blok z motywami
z Empiku

Panda o imieniu Pando wybiera się na szalone wakacje.
Planuje na nich poznać nowych przyjaciół. Zrobić
szalone przygody np. nurkować, spacerować 
i takie podobne rzeczy. Przed tym musi się spakować.
Pando kupił sobie bilet na autokar. Będzie
siedzieć na końcu autobusu. Ma tylko jedną walizkę.
Planuje na prawdę szalone wakacje.
Pando pierwszego dnia poleciał balonem nad lasem.
Zaraz po deszczu i wtedy zobaczył piękną tęczę w siedmiu
kolorach. Bardzo jemu się ona podobała. Zobaczył też ptaki.
Zaraz po wylądowaniu i jak wysiadł z balonu
poszedł na długi spacer po lesie. Pod czas
spaceru spotkał świerszczyka o imieniu
Bajetan Hops, który wracał z zbierania
owoców w lesie. Zaprzyjaźnili się
i wymienili się adresami oraz telefonami.
Pando drugiego dnia wakacji żeglował po morzu,
a następnie zanurkował bardzo głęboko. Zobaczył
kolorowe rybki i inne stworzenia morskie,
na przykład wieloryba, delfina, ośmiornicę czy
płaszczkę. Zobaczył też skarb piratów
i kuter rybacki.
Panda po nurkowaniu w morzu, po czekał na
zachód słońca. W tym czasie budował zamek
z piasku i obserwował kraby i żółwie na
plaży. Czytał też książę na kocu, a
następnie wrócił do hotelu.

Brak komentarzy: