czwartek, 17 marca 2022

No i stało się ... ... Solidarni z Ukrainą!

Witajcie! Jak wiecie wojna w Ukrainie trwa już od 24 lutego tego roku i przez to Ukraińczycy muszą uciekać z swojego kraju. Jak na przykład do naszego. Dlatego jestem za nimi. Musimy im pomóc. Tak jak potrafimy. Znalazłam fajne kolorowanki na ten temat. Poniżej macie dwie pokolorowane. Na jednej macie Bonus! Zgadnijcie na kogo pokolorowałam jednorożca?
Pokolorowałam na polskie i ukraińską flagę.
Dziewczynę pokolorowałam na ukraińską flagę, a kucyka? Zgadnijcie na kogo?

A teraz co kupiłam w sklepie w Pułtusku. Ostatnio bardzo głośno pracowała mi podstawka chłodząca pod laptopa. Tak głośno, że nie można było pracować. Ani oglądać telewizji czy radia. Byłam w sklepie MediaExpert w Pułtusku. I tam kupiłam nową, i dowiedziałam się, że nawet chłodziarki pod laptopy są na gwarancji. Zachowałam rachunek i teraz będę wiedziała, że jest na gwarancji przez dwa lata. A starą wyczyściłam i dałam mamie. Ona też ma laptopa, ale starego i używanego, więc lepiej żeby miała jakoś chłodziarkę pod laptopem, żeby się nie przegrzał. Nie którzy nie używają z tego co mi mama mówiła, ale moim zdaniem każdy powinien mieć taką podstawkę chłodzącą pod laptopem. Lepiej żeby nie przegrzał się i nie zepsuł. A wolę dmuchać na zimnie. A poniżej macie zdjęcie mojej nowej podstawki chłodzącej.

Góra podstawki chłodzącej
Spód podstawki chłodzącej

A teraz wróćmy do tematu głównego. Mam koleżankę, która mieszka blisko granicy z Ukrainą. Pomaga im jak może. Dowozi jedzenie, koce i inne takie rzeczy. Nawet pozwalają im przenocować u siebie kilka nocy. Ja mieszkam za daleko. I u nas prawie ich nie ma. Współczuje im, na prawdę współczuje. Nie chciałam bym żeby Rosjanie nas zaatakowali. A było blisko żeby do tego doszło. Na szczęście dzięki pomocy NATO do tego raczej nie dojdzie. Musimy pomagać im, bo nie wiadomo kiedy i my będziemy potrzebowali pomocy z innych krajów, może za pięć lub dziesięć lat, albo za dwa nie wiadomo. Ale trzeba sobie pomagać. Trzymajcie się i jestem z wami. Powodzenia Ukraińczycy!




Nastrój: Bardzo dobry! Nawet Rewelacyjny powiedziałabym! 😁





Komentujcie, Subujcie, Lajkujcie........

Brak komentarzy: