poniedziałek, 3 maja 2021

Planuję zmiany w moim pokoju!

Siemanko internauci! Planuję z mamą duże zmiany w moim pokoju. Zaczęło się od łóżka, które ma coś z sprężyną, a skończyło się na fotelu, który jest za szeroki i nie wygodny. Zmieniam też zniszczone biurko i nie potrzebną ławę kawową, na lepsze biurko i stoliczek pod laptopa. Zrobiłam zdjęcia pokoju jak wygląda teraz i zrobię zdjęcia jak kupię meble i je skręcę, czyli zmontuje. Dwa meble kupuje na Ikeai, a dwa na Allegro. Jak szukałam mebli to jak znalazłam to mi się one spodobały, że nie szukałam już innych. Pokaże wam zdjęcie przed i po dopiero jak kupię i zmontuję meble. To oczywiste nie prawdasz? 😄 Na razie pokaże wam obrazki tych mebli, które mi się spodobały.

Stolik pod laptop regulacja półka
Fotel tapicerowany
Biurko, nadstawka na biurko


Mi się te meble bardzo podobają i z tego co czytała mama, będą bardzo wygodne i praktyczniejsze od tych starych mebli. I kolorystycznie pasują do moich innych mebli, które mam w pokoju. A wy lubicie zmieniać coś w swoich pokojach? Jak tak napiszcie w komentarzu, na dole poniżej. A ja powoli kończę i szykuję się żeby coś zjeść. Papatki!


Lajkujcie, Subujcie, Komentujcie

2 komentarze:

TopMix pisze...

No proszę. Fajnie 😀.U co mnie w pokoju co zmieniło to panele w miejscu dywanu , odświeżone ściany i pozmieniane położenie niektórych mebli.

Arisa85 pisze...

U mnie tylko trzy meble zmieniam ciężkie i jeden lekki. Nic więcej. Ale lepiej będzie mamie się siedziało u mnie, bo tak nie chciała u mnie siedzieć i uciekała do siebie do salonu.