czwartek, 13 maja 2021

Moje ulubiona kreskówka!

Sieamnko ludziska! Nie wiem czy pamiętacie, ale pisałam 3 maja post o zmianach w moim pokoju. Wreszcie mama wszystko zaczęła załatwiać. Pierw przyjadą ludzie, którzy zabiorą stare meble, a te nowe już są zamówione i czekam na ich przywiezienie. Tylko stolik pod laptopa będzie dopiero 9 sierpnia, nie wiemy dlaczego tak późno, ale tak napisali. A reszta w tym miesiącu. Szkoda, ale mówi się trudno. Będzie warto poczekać na ten stolik pod laptopa, bo tylko on mi pasuje. Szkoda, że jest tylko u jednej firmy. A tak z innej beczki. W telewizji na kanale BBC CBeebies Polska, od 3 maja o 16:30 jest fajna kreskówka dla dzieci, którą uwielbiam. Jest moją ulubioną kreskówką, która nie trwa więcej niż 7 minut odcinek. Poniżej macie zwiastun z tego kanału na temat tej bajki. Nadal jest ona robiona. Jest ona też na Disney Junior. Tam są nawet już oba sezony, bo na CBeebies Polska, jest na razie tylko jeden sezon. Polecam go najmłodszym dzieciom i tym dorosłym też, które lubią takie klimaty. Dodam dla was też tapety jakie znalazłam na komputer. To miłej nocy!