wtorek, 11 maja 2021

Porzucone i nie polecane anime...

 Siemanko fani anime i inni internauci! Wczoraj, byłam w warszawie, ale o tym nie będę pisać, bo to co tam robiłam to już jest moje prywatne życie. Jak wróciłam, po raz trzeci próbowałam obejrzeć trzeci sezon Kyoukai no Rinne, ale w połowie trzeciego odcinka podałam się. Kiedyś już tak było. Obejrzałam dwa sezony, a przy trzecim sezonie też się podałam, bo takie głupie było, a mówię tu o Kyou kara Maou. I z Kyoukai no Rinne jest tak samo. Takie to głupie, ze nie polecam tego oglądać. To strata casu oglądania tego Anime. Jest tyle Anime, ze nie muszę się męczyć. To już Anime Bakumatsu jest o wiele, wiele, o wiele ciekawsze od Kyoukai no Rinne. Dlatego nie będę się męczyć i oglądam teraz Bakumatsu. Miłego Dnia wam życzę!

 

 

Lajkujcie, Subujcie, Komentujcie