piątek, 14 maja 2021

Nowa ubieranka na Azalea's Doll's

Witam was w tak spokojny wieczór jak dzisiaj, a spokojny, bo nic złego się u mnie nie działo. A to dobrze moim zdaniem. Ale nie o tym chciałam dzisiaj wam na pisać. Od jakiegoś czasu na angielskiej stronienie Azalea's Doll's, jest nowa ubieranka. Tworzy się fajne wróżki Disney'a. Jest całkiem fajna. Są ciuchy po grupowane na talenty wróżek. Ale można mieszać ciuchy i inne akcesoria. Dlatego można tworzyć całkiem fajne wróżki. Stworzyłam już aż dziesięć nowych wróżek w tej ubierance. A gra nazywa się "Fairy Talents". Poniżej przestawiam wam je wszystkie, razem z ich imionami.

Danna
Róża
Wodia
Nati
Sony
Lodia
Razia
Enija
Weworja
Bluey
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I jak? Podobają się wam te laleczki z tej ubieranki? Bo mi tak. Nie wiem jak wy, ale ja lubię takie gry. Nie są trudne do zrozumienia, a ja potrzebuję łatwych gier do grania. Jest już późno więc powoli kończę. Miłej i spokojnej nocy wam życzę!


Lajkujcie, Subujcie, Komentujcie...

2 komentarze:

TopMix pisze...

Bardzo się podoba. A najbardziej mi się to Razia podoba

Arisa85 pisze...

A mi dwie, Danna i Bluey.