czwartek, 3 września 2020

Co ostatnio nowego u mnie?!

Siemanko! Nie będę wiele pisać, bo nie mam o czym, ale napiszę krótki post. Po pierwsze wreszcie zaczęły się nowe odcinki Sprawiedliwych - Wydział Kryminalny. Jak zawsze odcinki są świetne. Czekam tylko jeszcze na Nowy program, który ma być Jesienią 2020 roku, to Lego Masters. To program gdzie ludzie będą budować z klocków Lego. Wreszcie coś Nowego. Dosłownie Nowego. A nie o gotowaniu, śpiewaniu, tańczeniu czy pokazywanie swojego talentu w Mam Talent. Mam dość już tych gotowań, śpiewania, tańczenia, talentów z mam talent, modelów i modelek z Top Model i tego wszystkiego co było do tej pory. Co zimę, wiosnę i jesień to samo. Przez tak około pięć lat to samo. Po przedni nie oglądałam, bo miałam już dość tego samego na okrągło. A tu wreszcie coś nowego. Nie mogę się doczekać tego Lego Masters. Podobno będzie w soboty o 20:00. Na razie trwają jeszcze castingi. No i to by było na tyle, nie mam już o czym pisać więc kończę, a na dole macie trzy piosenki z trzech różnych anime.


Nastrój: Zły/Średni!!



Oasis - Falling Down [Anime: Higashi no Eden - Opening FULL]


Nico Touches The Walls - Matryoshka [Anime: C: Control - The Money and Soul of Possibility - Opening FULL]


School Food Punishment - How to go [Anime: Un-Go Opening FULL]

Brak komentarzy: