niedziela, 20 września 2020

Co ostatnio robiłam!

Witajcie! Wczoraj na odmianę kolorowałam i zrobiłam kilka zdjęć tych kolorowanek. No i tych starych, które po kolorowałam kiedyś w tej samej kolorowance. Dzisiaj grałam jeszcze w Papa's Wingeria. Jestem już na 24 dniu i mam ranking 12, a punktów mam 13,052. Postać nazwałam Korra. Poniżej są też zrzuty ekranu z tej gry. Co by tu jeszcze wam napisać? A i skończyłam oglądać My Little Pony: Przyjaźń to Magia. Wszystkie odcinki plus też odcinki specjalne i filmy. Bardzo fajna bajka, tylko szkoda, że już nie będzie przygód tej szóstki kucyków. Ale kiedyś musieli skończyć wiecznie nie będą robić tylko o tej szóstce. Jak na generację czwartą to ona miała najwięcej odcinków niż te po przednie. Pierwsza generacja miała tylko dwa sezony i każdy odcinek trwał tylko dziewięć minut. Jakby tak połączyć to ma tylko jeden sezon, który ma 31 odcinków. A 4 generacja ma nie tylko 9 sezonów to każdy odcinek ma 22 minuty. Więcej niż miały poprzednie generacje. Po przednie miały najwięcej tylko 15 minut każdy odcinek i nie więcej niż 1 sezon. Teraz planuję dokończyć anime, a później może obejrzę 1 generację. Znalazłam odcinki w internecie. Są wszystkie plus jednego, ale ten jeden jest tak mało ważny że go można sobie darować. Znalazłam też w internecie Bakugan i to wszystkie odcinki w języku polskim. To anime, ale takie, które jest w stylu pokemon więc takie można sobie obejrzeć z dubbingiem. I tak nie ma go z napisami więc innego wyjścia niema. To ja po woli kończę i wracam do swoich spraw. Może po koloruję coś, a może po rysuję? Zobaczymy, ale wiem że wszystko już napisałam wam o czym chciałam. Miłego po południa i wieczora! Papatki!

Nastrój: Bardzo Fajny!