środa, 16 września 2020

Fajowy wczorajszy dzień miałam!

Witajcie! wczoraj miałam fajny dzień. A piszę dopiero teraz, bo cały wczorajszy dzień byłam zajęta. Pojechałam z mamą na zakupy do Pułtuska. Dostałam od ojca 100 zł na prezent, mama trochę mi dołożyła i mogłam sobie wreszcie kupić moją ulubioną grę. Na którą zbierałam i czekałam od wielu lat. No i wreszcie mogłam ją sobie kupić. A mówię o Monopoly ultra Banking. To inna wersja klasycznej wersji Monopoly. Po za tym kupiła mi mama jeszcze kurtkę przejściową. Pojechałyśmy do apteki po leki i do pierogarnii po pierogi, kopytka i krokiety. Ale mają tam też inne dobrocie nie tylko to co kopiłyśmy. Wszystko robią sami, więc to wyrób własny, czyli ich. A po drodze wstąpiliśmy na lody do nowej lodziarni. 



 

 

Jak widać miałam bardzo fajny i udany dzień. Wczoraj tak się dobrze bawiłam że dawno taki dobry humor nie miałam. Nie pamiętam kiedy tak fajnie się bawiłam. Chyba kiedy jeszcze mieszkałam na Bródnie w Warszawie. A to było jeszcze przed 2017 rokiem. Więc trochę dawno nie miałam tak dobrego nastroju. A jak wróciłyśmy z Pułtuska to zjadłyśmy obiad z kopytkami, a później grałyśmy sobie w tę nową grę. W nią mogę grać nawet samemu. Bo jest tak fajna i łatwa w zagranie w nią. Ta gra, a mówię o Monopoly Ultra Banking jest super! Następnie planuję kupić sobie The Sims 3, ale tylko jeden dodatek Zwierzęta. Inne dodatki do tej gry nie są mi potrzebne. Ale pierw trochę uzbieram na nią, później ją kupię. Chyba, że kupię The Sims 4 i dodatek Psy i Koty. Zobaczy się co kupię. Ale wolałabym The Sims 3. Ale to się zobaczy dopiero przy świętach lub za rok. Bo muszę uzbierać bo one już nie są takie tanie. A teraz kończę i żegnam was. Miłego wieczoru i spokojnej nocy. Pozdrawiam Asia!

Nastrój wczorajszy: Zajebisty!
Nastrój dzisiejszy: Bardzo Dobry!

2 komentarze:

TopMix pisze...

To super. Lubię gry typu Monopoly.Sama mam Eurobuisness.Pierogi też lubię, zwłaszcza ze szpinakiem.A lody to wręcz kocham .Mogę je jeść nawet zimą.Mam formenki do robienia lodów.Mój ulubiony smak to miętowy.Mam nadzieję że uzbierasz na Simsy 3 i na dodatek Zwierzęta.Cieszę się miałaś fajny dzień.

Arisa85 pisze...

Dziękuję bardzo. Też mam nadzieję że mi się uda uzbierać na the simy.