piątek, 4 września 2020

Amerykańska Bajka o Awatarze!

Witam was internauci! U mnie nic nowego. Siedzę w domu i się nudzę. Z nudów oglądam cokolwiek, bo nic nie ma w telewizji. Znalazłam fajną stronę z bajkami czyli kreskówkami. I tam są wszystkie odcinki "Awatar Legenda Aanga" oraz "Awatar Legenda Korry. Dlatego sobie obejrzę chociażby dla przypomnienia sobie. Na pewno każdy kojarzy tą bajkę. Był nawet problem czy nazywać to Anime czy Bajką. Ale specjaliści mówią, że to bajka, a nie Anime, bo nie jest japońskiej produkcji. Dlatego to bajka pamiętajcie, to nie jest Anime. Jeśli już to Amerykańskie Anime nazywać, ale i tak wychodzi na to, że to bajka. Zrobili nawet o nim film z aktorami tylko szkoda, że nie zrobili tych dwóch ostatnich filmów. Bo pierwszy jest o księdze wody, a jest jeszcze księga ziemi i księga ognia. Dlatego powinni zrobić jeszcze dwa filmy, ale nie zrobili i szkoda. Podobno nawet wyszły dwie gry, ale nie wiem jakie. Szukałam czcionki z tego filmu ale nie znalazłam. Szkoda, bo fajne są. I są jeszcze jakieś komiksy o oczywiście amerykańskie. Ale w Polsce nie zostały przetłumaczone. Znalazłam czołówki w języku polskim i obie wersje. Tą główną i tą tylko z pierwszego odcinka z pierwszego sezonu. Podaje je poniżej. Obejrzyjcie je sobie. Jeśli chodzi o te czcionki, które nie znalazłam to wyszukałam właśnie tylko jedną. Tą którą używają w napisach w czołówce, w pokazywaniu tytułu księgi i rozdziału oraz w napisach końcowych. Udało mi się znaleźć nawet z polskimi znakami. Jak mają do sobie wzięłam i zainstalowałam na mój komputer. Jakby ta czcionka nie miała polskich liter to może bym się zastanowiła czy brać, ale jak ma polskie litery to wzięłam sobie ją. Czcionka nazywa się "Herculanum". Poniżej macie link gdzie możecie sobie ściągnąć tą czcionkę jeśli chcecie. No i by to było na tyle. To kończę i wracam oglądać Awatara. Papatki!

Nastrój: Bardzo fajny!

Czcionka z dwóch bajek; "Awatar: Legenda Aanga" i "Awatar: Legenda Korry".


2 komentarze:

TopMix pisze...

Oglądałam to na Nickelodeonie.Super kreskówka.

Arisa85 pisze...

ja własnie sobie oglądam jeszcze raz