niedziela, 13 września 2020

Nowy muzyczny kanał Dla Dzieci i ich rodziców - 4fun Kids!


Witajcie! Wy nocne marki! Dzisiaj miałam taki sobie dzień. Nie miałam nastroju na nic. Jakoś zeszłej nocy źle spałam. Nie mogłam zasnąć i miałam dziwne myśli. Weszłam sobie z nudów na komputer. Jak zwykle sobie włączyłam telewizor żeby leciało coś w tle i włączyłam sobie kanał muzyczny, bo dawno nie słuchałam mojego ulubionego kanału STARS.TV i pod czas szukania zobaczyłam, że jeden z kanałów 4fun.tv zmienił nazwę i  pasmo nadawanych tam programów i piosenek. Był to kiedyś kanał 4fun Gold Hits, a teraz nazywa się 4fun Kids. Jak nazwa wskazuje jest to program tylko dla dzieci. Są tam piosenki dla dzieci i brzdąców oraz ich rodziców. Od 6 rano do 21 wieczorem są piosenki dla dzieci. To podobno bezpieczny kanał dla dzieci pozbawiony seksu, przemocy i hałaśliwej muzyki. Współpracują z kanałami z YouTube. Takimi jak „Śpiewanki TV”, „Śpiewające brzdące”, „Dziecięce przeboje”, „Sing sing” oraz „Urwisowo”. Piosenki z tych kanałów można zobaczyć na tym nowym kanale 4fun Kids. A od 21 wieczorem do tej 6 rano są piosenki dla rodziców. Program nazwali "Pora relaksu w 4fun Kids". Dzisiaj słuchałam tego kanału tak od 18:50 do teraz i te piosenki dla dzieci są bardzo fajne. Wreszcie jakiś kanał z piosenkami dla dzieci a nie tylko dla dorosłych lub młodzieży. Kiedy ja byłam mała to takiego kanału nie było, a szkoda, bo był by moim ulubionym kanałem w dzieciństwie. No trudno się mówi. Przez to, że "Jestem Jaka Jestem", to i teraz lubię takie piosenki. Więc i teraz będzie moim ulubionym kanałem. Bo ja nie lubię tej hałaśliwej muzyki. Mama mówi na nią "Łubudubu". Dzisiaj usłyszałam nawet kilka piosenek, które słuchałam na YouTube. Więc to ja powoli kończę, a tu poniżej, macie zwiastun tego kanału i link na ich kanał na YouTube oraz linki do ich partnerów którzy mają też swoje kanały na YT. To ja życzę spokojnej nocy i zapraszam do oglądania tego kanału bo jest bardzo fajny.


Brak komentarzy: