sobota, 25 listopada 2023

Światowy Dzień Pluszowego Misia 2023r.

Witajcie! A wiecie, że dzisiaj jest "Światowy Dzień Pluszowego Misia"? Ten dzień został ustawiony w 2002 roku w 100 rocznicę powstania zabawki pluszowego misia, nazwanego na cześć 26. prezydenta Stanów Zjednoczonych Theodora (Teddy’ego) Roosevelta (ang. Teddy Bear); obchodzone również w Polsce. Nawet o tym wspomnieli w TVP ABC oraz w mojej gazecie Abecadło. A w gazecie na pisali tak:

"Święto ukochanej przytulanki. 
Czy wiesz, że pierwsze misie przytulanki pojawiły się ponad 100 lat temu?
I od razu stały się ulubieńcami dzieci.
"

A wy macie ulubionego misia przytulankę? Ja mam aż cztery misie, a ulubiony to ten w sukience. Małe i średnie, ale są. I bardzo je uwielbiam. A wy jakie macie misie pluszowe? Pokażcie je w komentarzach. Moje widać na zdjęciu, poniżej.

To moje misie pluszaki. Ten w sukience kupiłam na OLX i jest używany, ale ładny oraz czysty. To mój ukochany miś. Biały mam od mamy z okazji imienin, dostałam go w latach szkolnych. Niebieski od kolegi dostałam w latach szkolnych, a ten z czapką mikołaja, od mamy na mikołajki kiedyś go dostałam.

A wy jak świętujecie ten super "Światowy Dzień Pluszowego Misia"? Ja bawię się nimi i oglądam jakie one są fajne mi mo, że są już stare i mają wiele lat. Ale planuję kupić nowego misia pluszowego, ale może w nowym roku. A wy jakie macie Misie Pluszowe? Pokażcie w komentarzach. A ja żegnam się z wami i życzę wam miłego Światowego Dnia Pluszowego Misia. Na pożegnanie wierszyk na temat tego dnia.

Nastrój: Superaśny i ochota na przytulanie misia pluszowego!


"Kochamy Misie"

Misie kocha każdy,
i mały, i duży.

Są do usypiania,
i są do podróży.

Przyjacielem wiernym,
na lata dziecięce.

Przytul misia,
i bierz go na ręce.



Brak komentarzy: