sobota, 18 listopada 2023

Pierwszy Dzień Zimy + Nowa Fryzura!

Witajcie! Dzisiaj wstaję i co widzę za oknem? A tu śnieg. I wreszcie mamy zimę za oknem. A jak na padało, dawno tyle śniegu nie widziałam. Rok temu nie było wogóle śniegu, a w tym jest już w listopadzie. Fajnie by było jakby był śnieg pod czas wigilii i tak pod czas pierwszego oraz drugiego dnia świąt. A wy jaki mailiście widok za oknem? Ja miałam wszystko na biało, tak dużo, że aż prądu nie było przez chwilę. A to dlatego, że dużo i ciężkiego śniegu było wszędzie nawet na kablach, które przewodzą prąd. Dlatego ja nie miałam przez chwilę prądu. No, a teraz czas na zdjęcia pierwszego śniegu w tym roku.

To prawy widok z okna mojego pokoju.
To lewy widok z okna mojego pokoju.
To prawy widok z okna naszej kuchni.
To lewy widok z okna naszej kuchni.


















Ładny widok. A wstałam tak koło 8, a 9 rano i taki widok miałam z moich okien. A wy jakie mieliście widoki z waszych okien? Ja taki mam to teraz. A jest już po 20 i nadal mam ogromnie dużo śniegu. Może w tym tygodniu zrobię bałwana na działce?! To się jeszcze zobaczy. A ja w czwartek obcięłam włosy. Na bardzo krótko. Mi się ona podoba i jest mi w niej wygodnie. A teraz pokażę wam jak się obcięłam.

Przód fryzury
Lewa strona fryzury
Prawa strona fryzury






















No i napisałam co chciałam. Do zobaczenia w następnym wpisie. Papatki!

Nastrój: Super i Fajny!

Wasza Joanna...