czwartek, 23 listopada 2023

Nowe dekorację świąteczne!

Witam  was znowu!

Nie wiem jak wy ale ja już myślę o świętach. A wczoraj w mieście z mamą kupowałyśmy sobie nowe dekorację świąteczne. Ja sobie kupiłam bardzo dużo na moją małą choinkę, która zawsze stoi w moim pokoju. Mam bardzo stare i zniszczone dekorację więc kupiłam nowe do mnie do pokoju. Większość kupiłam na choinkę. To może nie będę ich opisywać tylko wam je pokażę na zdjęciach?! No to zapraszam do oglądania zdjęć!

Zdjęcia bombek i wszystkiego co można powiesić na choinkę:





























































Zdjęcia wszystkiego co można powiesić na ścianie lub drzwiach:


















Zdjęcie gwiazdki jako czubek choinki:


Zdjęcia dekoracji na stół wigilijny oraz i na stół do mojego pokoju:

















Zdjęcia podkładki pod talerze i kubek oraz kieszonka na sztuce:

















Zdjęcie opaski świątecznej na głowę:

















Dużo kupiłam, co nie? A to dlatego, że świąteczne rzeczy na moją choinkę, która stoi w moim pokoju są poniszczone. Mi się one podobają. Fajne one są. No i to by było na tyle. Dziękuję że przeczytaliście wpis. Czekam na komentarze... 

Nastrój: Taki Świąteczny!

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: