środa, 1 listopada 2023

Stare Anime "Shin Kidou Senki Gundam Wing" - zaliczone!

Witajcie! Dzisiaj w ciągu dnia skończyłam oglądać anime "Shin Kidou Senki Gundam Wing". I serię TV oraz ten film. Odcinki telewizyjne, są fajne i ciekawe, ale bardziej skierowane dla chłopaków. Dziewczyny mogą się nudzić pod czas oglądania tego anime. Ja trochę się nudziłam, ale i tak dobrze się bawiłam przy tym anime. Nie do końca mówię, że anime było złe, ale trochę więcej akcji między postaciami jak na przykład, między Heeroo i Relena mogło by być. I mniej tych walk Gundamów, też mogło  by być. Ale i tak daje to anime 7 gwiazdek na 10. Tak jak w dzieciństwie. Za to film był ciekawszy i jemu dałam 8 gwiazdek na 10. Tylko grafika słabsza. Ale lepiej się bawiłam niż przy odcinkach TV. Poniżej daję link do tanuki i linki do openingów z tej serii TV. 

Shin Kidou Senki Gundam Wing (1995r.)

Shin Kidou Senki Gundam Wing 1 V1

Shin Kidou Senki Gundam Wing 1 V2

Shin Kidou Senki Gundam Wing 2 V1

Shin Kidou Senki Gundam Wing 2 V2

Ale i powiem wam, że drugi raz i tak bym to obejrzała, ale może tak za dwa lata czy coś w tym stylu. Teraz będę oglądać inne anime. A to anime nazywa się "Mahou Kishi Rayearth". To jedno z moich ulubionych anime z mojego dzieciństwa. I jest tam mnóstwo rzeczy co ja lubię. Jak np. przygoda, romans, przyjaźń, komedia, magia i przenoszenie się między światami. Nie wiem czy ktoś to zna, ale jak tak piszcie w komentarzu. Podaje linki do tanuki i openingów z tego anime, a ja zaczynam oglądać odcinki. Miłego wieczoru lub dnia!

Mahou Kishi Rayearth (1994r.)

Mahou Kishi Rayearth Opening

Mahou Kishi Rayearth II Opening 1

Mahou Kishi Rayearth II Opening 2

Nastrój: Boli brzuch, mam skurcze, ale i tak dobry!

Wasza Joanna...