niedziela, 29 października 2023

Stare Anime "Erementar Gerad" - zaliczone!

Witajcie! Trzy dni temu skończyłam oglądać stare anime o tytule "Erementar Gerad" i tak jak w dzieciństwie tak teraz mi się bardzo podobało. Super się bawiłam pod czas jego oglądania. A główne postacie Ren i Coud, są razem i mają swój Happy End. Polecam wam obejrzeć jak ktoś nie zna tego anime. Fajne anime, ma wiele przygód i śmiesznych scen. Na prawdę super się bawiłam pod czas oglądania tego. To anime ma jeden opening przez wszystkie odcinki, ale ma trzy wersje. Podaje poniżej linki, do openingów, i innych ciekawych informacji na temat tego anime.

Erementar Gerad (2005r.)

Erementar Gerad Opening V1

Erementar Gerad Opening V2

Erementar Gerad Opening V3

Teraz oglądam też stare anime z mojego dzieciństwa. Ale ten tak dawno nie oglądałam, że nie pamiętam co działo się w odcinkach. Wiem nie więcej o co chodzi, ale nie pamiętam fabuły dokładnie. Ostatni raz oglądałam jak chodziłam do gimnazjum. Więc bardzo dawno temu. A anime nazywa się "Shin Kidou Senki Gundam Wing". Ma serię TV i jeden film przetłumaczony. Ma odcinki specjalne, ale nie ma do nich tłumaczenia. I jestem już przy 11 odcinku, serii TV. Podaje na dole linki, gdzie są informacje na temat tego anime oraz podaje też linki do openingów. To miłego czytania i oglądania!

Shin Kidou Senki Gundam Wing (1995r.)

Shin Kidou Senki Gundam Wing Opening 1 V1

Shin Kidou Senki Gundam Wing Opening 1 V2

Shin Kidou Senki Gundam Wing Opening 2 V1

Shin Kidou Senki Gundam Wing Opening 2 V2

No i to by było na tyle. Co chciałam napisać. Miłego dnia/nocy! Bye-Bye!

Nastrój: Taki sobie!

Wasza Joanna...