niedziela, 15 października 2023

Anime z mojego dzieciństwa!

Siemanko! Nie pisałam od dłuższego czasu, bo oglądałam anime, które sobie pobrałam na mój komputer. Ale nie z tych nowszych, tylko takie z mojego dzieciństwa. Anime, które pobrałam i oglądałam są z 1995 lub z 2006 roku, a obraz ich jest w formacie 4:3., czyli takie jakie były stare telewizory. Anime jakie obejrzałam do tej pory od sierpnia to: 

- Fushigi Yuugi (1995r.)
- Tenkuu no Escaflowne (1996r.)
- Kamikaze Kaitou Jeanne (1999r.)
- Inuyasha (2000r.)
- Full Moon wo Sagashite (2002r.)
- D.N.Angel (2003r.)
- Ouran Koukou Host Club (2006r.)

Podałam wam tytuły, ale według roków, a nie według mojego oglądania. Każde z tych anime ma po kilka sezonów. I wszystkie są dostępne na stronie mojej grupy. Strona to "docchi". Wszystkie sezony i odcinki specjalne są tam dostępne, ze wszystkich anime, jakie wam teraz podałam. Odcinki są z polskimi napisami. Ja oglądałam na komputerze, bo wolę pobrać i po przez komputer obejrzeć. Tak oglądam od zawsze. Jest mi tak wygodniej. Polecam wam wszystkie anime, które wam teraz podałam i obejrzałam. To anime z mojego dzieciństwa. Każde z nich jest super na swój sposób. Jak wiedziesz myszką na tytuły, które podałam przejdziesz na stronę "tanuki". A tam są wszystkie podane sezony TV, serie OVA i odcinki specjalne lub filmy danego anime. Ale to tylko strona informacyjna o anime. Są tam też kadry ekranu, czyli screenshot's. Planuję też jeszcze obejrzeć takie anime jak: 

- Mahou kishi Rayearth (1994r.)
- Shin Kidou Senki Gundam Wing (1995r.)
- Ai Yori Aoshi (2002r.)
- Erementar Gerad (2005r.)

Te anime też podałam według roków, a nie jak będę je oglądać. Te anime oglądałam dawno temu w dzieciństwie. W tym czasie oglądałam je kilka razy, ale tak dawno, że nie pamiętam co tam się dzieje w tych anime. Wiem, że oglądałam i bardzo mi się podobały, ale nie znam odcinków na pamięć jak nie których anime. Polecam wszystkie obejrzeć anime na "docchi". Tam są wszystkie anime z napisami polskimi oraz wszystkie sezony TV i filmy, specjały oraz OVA. No a teraz pokażę wam po jednym Opening'u z każdego anime jakie wam dzisiaj podałam. Każdy Opening, to będzie pierwszy z pierwszych sezonów. Bo za dużo by było, jakbym miała wam pokazać wszystkie Opening'i ze wszystkich serii i sezonów. Dlatego pokażę wam Opening'i, które występują jako pierwsze Opening'i w tych anime jakie wam podałam. Ale podam wam linki i was przeniesie na stronę "cda", gdzie są te Opening'i. No to miłego oglądania Opening'ów.

Fushigi Yuugi Opening
Tenkuu no Escaflowne Opening
Kamikaze Kaitou Jeanne Opening 1
Inuyasha Opening 1
Full Moon wo Sagashite Opening 1
D.N.Angel Opening
Ouran Koukou Host Club Opening

Mahou Kishi Rayearth Opening 1
Shin Kidou Senki Gundam Wing Opening 1 V1
Ai Yori Aoshi Opening V1
Erementar Gerad Opening V1

Pewnie każdy zna te tytuły anime. Ja lubię wracać do moich ulubionych anime z dzieciństwa. A jak nie znacie polecam obejrzeć. Jak pisałam odcinki są na "docchi". To kończę, bo napisałam co chciałam. Więc miłego dnia lub nocy, bo nie wiem kiedy to czytacie i o jakiej porze. To do zobaczenia w następnym wpisie. Bye-Bye...

Nastrój: Bardzo, bardzo dobry i wesoły.

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: