poniedziałek, 25 września 2023

Kolekcja Pluszaków/Maskotek!

No cześć! Jak pisałam robię drugi wpis, ale tym razem o mojej kolekcji pluszaków. A mam je sporo, bo aż 38, więc mam ich trochę. Od takich mini, po takie duże. Wszystkie pokażę wam je na zdjęciach. Żaden pluszak nie ma imienia, bo zawsze jak im nadaję to je zapominam. No ale planuję je nadać i zapisać w zaszycie, żebym nie zapomniała tym razem. To był pomysł mojej mamy. I całkiem niezły. To co? Czas na zdjęcia moich maskotek (kolekcji). Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Nastrój: Bardzo, Bardzo Dobry! 

 

Zdjęcia kolekcji moich maskotek:











































































 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To by było na tyle. Dzięki za przeczytanie obu wpisów i do zobaczenia w następnym wpisie.

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: