niedziela, 3 września 2023

Gdzie byłam i co planuję robić oraz co kupiłam!

Witam! Dawno nic nie pisałam. Ostatni wpis był 18 lipca. A mamy już 4 września, więc bardzo długo nie pisałam. A trochę u mnie się działo. Na przykład 26 sierpnia byłam z mamą w skansenie, który jest w Sierpcu (woj. Mazowieckie). Jest tam skansen o wsi, jak dawniej wyglądała wieś w Polsce. Nie wszystko zwiedziłam, bo jest on za duży. No, ale bawiłam się tam super. Jechałam powozem, który ciągnął piękny młody czarny koń. Po za tym był tam festyn, dla osób niepełnosprawnych jak ja. I na nim więcej czasu spędziłam. Pani malowała mi kwiatki na twarzy, malowałam piórem na kartce i patrzyłam co jest w innych namiotach. Dostawałam różne rzeczy za darmo, jak na przykład grę MEMO, albo inne fajne książki i mapy. No i ulotki też dostawałam. Była tam scena i były koncerty oraz konkursy dla dzieci. Dzisiaj wam pokażę zdjęcia tego co dostałam lub tam kupiłam. Inne zdjęcia z tej mojej wycieczki z moją mamą pokażę jak je posegreguję. A w poniedziałek idę na film "Miraculous: Biedronka i Czarny Kot; Film". Jadę do Cinema City, który jest w Centrum Handlowym o nazwie Promenada. Jak mieszkałam w Warszawie, to często tak jeździłam z mamą do kina. Jadę na 12:10. Ja idę na Miraculous, a moja mama na film "Barbie", który jest z aktorami. A to dlatego, że moja mama nic by nie zrozumiała z filmu o Biedronce i Czarnym Kocie. Dlatego ona idzie na inny film. Oba są w tym samym kinie, o tej samej porze, tylko w różnych salach kinowych. Planuję też iść na inne filmy, a mama planuje mnie zabrać też do innych miejsc, co można zwiedzić lub zobaczyć. Więc na jesień mamy plany żeby nie siedzieć w domu. I to mnie cieszy. A ten film o Biedronce i Czarnym Kocie, nie podaruję sobie. Muszę na niego iść. Moja przyjaciółka Amanda już na nim była z kuzynką. Ja nie mam z kim iść więc idę sama.

Plakat filmu o
Biedronce i Czarnym Kocie

Jak widać film będzie na postawie serialu telewizyjnego i będą to historie z pierwszego sezonu. Jak ktoś nie zna serialu, to filmu nie zrozumie. Dlatego moja mama nie zrozumie tego filmu. Więc muszę iść sama. Ale mi to nie przeszkadza. Już raz byłam na filmie sama, a moja mama w tym czasie była na innym filmie w tym samym kinie, ale w innej sali. I było fajnie. Po filmie moim i mamy pójdziemy na obiad. Będzie na pewno super. Mam wszystkie gazety jakie wyszły w tym roku o Miraculous. Sprawdzam w Empiku, czy jakieś nie wyszły. I na razie mam wszystkie z tego roku.

Gazeta + dodatek
Plakat z gazety, jedna strona
Plakat z gazety, druga strona
Gazeta + dodatek
Plakat z gazety, jedna strona
Druga strona plakatu i zamiast innego
plakatu jest gra
Gazeta + dodatek
Plakat z gazety, jedna strona
Plakat z gazety, druga strona
Gazeta + dodatek
Plakat z gazety, jedna strona
Druga strona plakatu i zamiast innego
plakatu jest gra
Gazeta + dodatek
Plakat z gazety, jedna strona
Druga strona plakatu, jest
plakat do pokolorowania
Gazeta + dodatek
Plakat z gazety, jedna strona
Plakat z gazety, druga strona
Gazeta + dodatek
Gazeta + dodatek
Gazeta + dodatek
Plakat z gazety, jedna strona
Plakat z gazety, druga strona



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak widać robi się fajna kolekcja gazet i dodatków oraz plakatów na temat Miraculous. Kocham ten serial, a film na pewno będzie superaśny. Już odliczam dni do poniedziałku. A teraz wam pokażę co kupiłam, co dostałam na festynie w tym muzeum, a raczej skansenie wsi polskiej w Sierpcu. 

Książka dla podróżników
po woj.Mazowieckim
Przykładowa strona
tej książki
Książka co zwiedzić z rodziną
w woj.Mazowieckim
Przykładowa strona
tej książki
Książka dla smakoszy
Przykładowa strona tej książki
Dwie mapy, złożone
Pierwsza mapa, jedna strona
Pierwsza mapa, druga strona
Druga mapa, pierwsza strona
Druga mapa, druga strona
Mała książeczka na temat
zespołu tanecznego, gdzie tańczą
w strojach ludowych
Gazeta o wieściach muzealnych
Książka o historii dworca głównego
Gruba książka o tym co jest w tym skansenie
w Sierpcu i historii tych domków
Mapa skansenu w Sierpcu
Ulotka czyli reklama
skansenu w Sierpcu (złożona)
Ulotka rozłożona i pierwsza strona
Ulotka rozłożona i druga strona
Mapa jakiegoś Parku, złożona
Mapa tego parku, rozłożona,
pierwsza strona
Mapa tego parku, rozłożona,
druga strona
Flaga woj. Mazowieckiego - złożona
Flaga woj. Mazowieckiego - rozłożona
Gadżety z festynu
Naklejki jakie dostałam na festynie
Pierwsza praca moja pisana piórem
Druga praca moja pisana piórem
Trzecia praca moja pisana piórem
Dostałam też na festynie kartki
kolorowanek do pokolorowania
w domu
Pierwsza kolorowanka
Druga kolorowanka
Trzecia kolorowanka
Czwarta kolorowanka
Dostałam za darmo też grę "Euro Memo"
Otrzymałam też jakąś płytę - okładka
A to środek tej płyty


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dostałyśmy sporo rzeczy w różnych namiotach na różny temat. I Wszystko jest fajne. Płyty jeszcze nie słuchałam więc nie wiem o czym jest. No ale planuję posłuchać. Wszystko jest super i ciesze się, że pojechałam tam z moją mamą. Okazało się, że w tym skansenie można przyjść z psem. Pod warunkiem, że będzie na smyczy. Jak pojadę za rok to zabiorę moją Mikę do tego skansenu. A wy kiedyś w nim byliście? Za pomniałam kupiłam sobie w sklepie muzealnym z pamiątkami kolorowankę i gwizdem w kształcie ptaszka. Zdjęcia ich są poniżej.

Gwizdek w kształcie ptaszka,
były różne kolory, ja wybrałam fioletowy
Kolorowanka - okładka
Kolorowanka - przykładowa strona


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak wracałyśmy to po drodze zatrzymałyśmy się na obiad. I to by było wszystko na temat skansenu. A co robiłam po za tym, jak siedziałam w domu? Kupiłam sobie dwa numery Abecadło i dwa numery Świerszczyka. Notatnik w kratkę, i dwa mini notatniki jako zeszyciki. Też są oba w kratkę. Kupiłam małe kolorowe karteczki na biurko na szybkie notatki. Taki bloczek kartek. Kupiłam sobie dwie inne gazetki dla dzieci, które mnie zaciekawiły. Jedna nazywa się "Przedszkolaczek", a druga nazywa się "Mój Przyjaciel Słodziak". Te gazetki też miały dodatki gratis. Kupiłam sobie też dwa wydania specjalne o nazwie "Matematyka i Ortografia: klasa I-III". Tam są ćwiczenia matematyki i ortografii. Wszystkie zdjęcia tych rzeczy pokażę wam teraz poniżej.

Wydania specjalne "Matematyka i Ortografia"
Gazeta plus dodatek - jedna strona gry planszowej
Gazeta plus dodatek - druga strona gry planszowej
Gazeta plus dodatek - gra Domino obrazkowe
Gazeta "Świerszczyk" nr.9
Gazeta "Abecadło" nr.8
Gazeta "Abecadło" nr.9
Notatnik - blok biurkowy - w kratkę
Mini zeszycik w kratkę
Gazeta "Świerszczyk" nr.8
Mini zeszycik w kratkę
Kostka z kolorowymi kartkami na biurko,
na szybkie notatki
Bok tej kostki z kolorowymi kartkami


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak widać trochę sobie kupiłam w sierpniu i teraz na początku września. A na samym początku sierpnia kupiłam sobie nowy wiatrak, bo tamten tak wolno chodził, ze nie wytrzymałabym tych upałów przy tamtym. Tamten mama sobie wzięła, a mi kupiła nowy. Tym razem metalowy. Tak nam doradził pan specjalista ze sklepu Media Expert. W tego samego dnia kupiłam sobie dwa filmy na DVD plus zeszyt z twardą okładką, który miał dodatki (dwa ołówki, linijka, temperówka oraz gumka do ścierania ołówka). Mam zdjęcie wiatraka, tego zeszytu + dodatki, ale nie mam zdjęć filmów DVD. A kupiłam drugą część "Avatara", oraz drugą część "Krainy Lodu". Teraz planuję kupić inne filmy na DVD. Kiedy nie wiem, ale mam takie plany. A dzisiaj na rannym spacerze z Miką byłam w sklepie u nas w Lewiatanie i kupiłam sobie duży zeszyt z twardą okładką. Kartki ma w kratkę, ale boki kartek są pomalowane na różne kolory. Pokażę dokładniej na zdjęciach. Teraz czas na zdjęcia wiatraka i zeszytów.

Wiatrak z boku
Wiatrak z przodu
Zeszyt + dodatki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Okładka - zeszyt z twardą okładką
Pierwsza strona dużego zeszytu
Druga strona dużego zeszytu
Przykładowa strona - środkowa
Przykładowa strona - środkowa
Przykładowa strona - środkowa
Ostatnia strona tego dużego zeszytu
Tył - okładka tego dużego zeszytu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To by było na tyle, co chciałam napisać wam i powiedzieć. Mam nadzieję, ze wpis się podobał. A jakie wy macie plany na jesień? Czekam na odpowiedzi w komentarzach.

Nastrój: Superaśny!!

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: