poniedziałek, 25 września 2023

Kupiłam sobie Mangę "Miraculous: Biedronka i Czarny Kot"!

Witajcie! 16 września zamówiłam sobie mangę o "Miraculous: Biedronce i Czarnym Kocie", i to dwa tomy. Dostarczono je do mojego salonu Empik i tam je odebrałam, a odebrałam koło 21 września. Kupiłam sobie też maskotki Biedronki i Czarnego Kota. Fajne one są, tylko dlaczego głowa większa od ciała, tego nie wiem, ale i tak mi się one podobają. W tym czasie kupiłam sobie też magazyn z tego miesiąca o "Miraculous: Biedronka i Czarny Kot". Dodatek to fajna ręczna gra. Wszystko pokażę wam na zdjęciach. Mangi są fajne. Jak zwykle czarno białe i czyta się je od tyłu. Bo w Japonii czyta się na odwrót niż u nas. Ale to ja wiedziałam, bo kiedyś kupiłam jedną mangę, jeden tom na targowisku w dzieciństwie. Ale teraz kupiłam pierwszy raz w sklepie. I to od pierwszego tomu. Planuję kupić wszystkie tomy. Podobno ma być tylko 6, więc uda mi się to jakoś uzbierać. Mam już pieniądze na trzeci tom. A on ma wyjść podobno w styczniu 2024 roku. No to zapraszam do oglądania zdjęć!

Zdjęcia:

Biedronka - maskotka
Czarny Kot - maskotka
Dodatek do magazynu "Miraculous" - gierka
1 plakat z magazynu "Miraculous"
2 plakat z magazynu "Miraculous"
Okładka magazynu "Miraculous"
Tył okładki tomu 2 Mangi "Miraculous"
Przykładowa strona Mangi tomu 2 "Miraculous"
Przód okładki tomu 2 mangi Miraculous"
Tył okładki tomu 1 Mangi "Miraculous"
Przykładowa strona Mangi tomu 1 "Miraculous"
Przód okładki tomu 1 Mangi "Miraculous"


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To by było na tyle, jeśli chodzi o ten wpis. Do zobaczenia w następnym wpisie, który zrobię za chwilę. Do zobaczenia...!

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: