niedziela, 22 października 2023

Stare Anime "Ai Yori Aoshi" - Zaliczone!

Witajcie! Właśnie skończyłam oglądać ostatni odcinek anime "Ai Yori Aoshi". Jest 1:28 w nocy, a ja dopiero skończyłam oglądać to anime. Trochę nudne i nie ciekawe. Takie przeciętne. W dzieciństwie musiałam oglądać z ciekawości jak się to skończy. Bo teraz jest takie przeciętne i nudne. Można to obejrzeć jak nie ma się pomysłów co oglądać. Nie jest do końca złe, ale też nie jest rewelacyjne. Zawiodłam się na głównych bohaterach. Zamiast walczyć o swoją miłość to ukrywali ją. Jak ktoś jednak chce to obejrzeć odcinki są na "docchi.pl". Podaje na dole link do "tanuki.pl", gdzie są informacje na ten temat oraz z kadrami. No i podaje link do opening'u z tego anime. Miłego przeglądania oraz oglądania!


Ai Yori Aoshi (2002r.)

Ai Yori Aoshi Opening V1

Ai Yori Aoshi Opening V2

Ai Yori Aoshi Enishi Opening

Tym razem podałam linki do wszystkich opening'ów z tego anime. I z tego pierwszego sezonu oraz z tego drugiego. Nie wiem jak wy, ale ja się trochę nudziłam pod czas oglądania tego anime. No ale jak ściągnęłam odcinki to chciałam obejrzeć do końca. A teraz co będę oglądać? Mam dwie stare anime na komputerze. Jedno to "Erementar Gerad", a drugie to "Mahou Kishi Rayearth", bo odcinki z anime "Shin Kidou Senki Gundam Wing", nie są jeszcze ściągnięte. Więc mogę obejrzeć z tego co mam. A mam jeszcze na komputerze anime pod tytułem "Darker Than Black", to też jest stare anime, ale już obraz wygląda 16:9 (prostokątny), a nie 4:3 (kwadratowy). I chyba obejrzę jego. Podaje poniżej link na tanuki gdzie są informacje na temat tego anime. Linki do opening'ów z tego anime też podam poniżej. Miłego czytania i oglądania!

Darker Than Black (2007r.)

Darker than Black: Kuro no Keiyakusha Opening 1

Darker than Black: Kuro no Keiyakusha Opening 2

Darker than Black: Ryuusei no Gemini Opening

A teraz podam linki do anime, które też zastanawiam się obejrzeć. A mówię o dwóch, czyli o  "Erementar Gerad" i o "Mahou Kishi Rayearth". Miłego czytania i oglądania opening'ów z tych anime.

Erementar Gerad (2005r.)

Erementar Gerad Opening V1

Erementar Gerad Opening V2

Erementar Gerad Opening V3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mahou Kishi Rayearth (1994r.)

Mahou Kishi Rayearth Opening

Mahou Kishi Rayearth II Opening 1

Mahou Kishi Rayearth II Opening 2 

Jak widać mam co oglądać. Tylko muszę się zdecydować. A mam wybór z tych trzech. No ale to już jak wstanę. Teraz idę spać. Bo teraz jest 2:07 w nocy jak to piszę więc idę spać. A co będę oglądać to zastanowię się jutro, no sorry dzisiaj, ale jak wstanę. To dobranoc fanom anime i nocnym markom. Bye-Bye!

Nastrój: Znudzony (przez anime) ...

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: