piątek, 1 grudnia 2023

Zaczynamy odliczanie do Świąt!

Witajcie! I jak dwa lata temu i rok temu tak i w tym roku odliczam do świąt za pomocą kalendarza adwentowego. Tylko jest taki nie typowy, bo wygląda jak obraz choinki z bombkami do po kolorowania. A drugi kalendarz adwentowy to drewniane ozdóbki do pomalowania ja się chce. Można je pomalować flamastrami, farbami lub czym się chce, a następnie powiesić je na choince jako ozdóbka. A ten obraz można zachować jako dekorację na inne Święta. Mamy już 1 grudnia, więc zrobiłam już pierwszą ozdóbkę na choinkę jako kalendarz adwentowy, a na obrazie pomalowałam pierwszą bombkę. I tak będę robić każdego dnia aż do Wigilii. A wy już odliczacie do Świąt z kalendarzami adwentowymi? Ja, tak. Bo mam od 1 grudnia do 24, czyli do Wigilii. A wy od kiedy macie odliczanie? Pochwalcie się w komentarzach poniżej. A ja pokażę wam pierwsze ozdóbki i po kolorowane bombki. To do jutra, Papatki!

Nastrój: Świąteczny!

Wasza Joanna...

Zdjęcia kalendarzy adwentowych:

Kalendarz Adwentowy w... całości
Zbliżenie po kolorowanej bombki z... 1 grudnia
Ozdóbka z drewna na choinkę jako Kalendarz
Adwentowy... 1 grudnia


Brak komentarzy: