poniedziałek, 18 grudnia 2023

Następne anime zaliczone!

Witajcie! Dwie noce temu skończyłam oglądać anime o tytule; Darker Than Black. Kiedyś to oglądałam w czasie szkolnym, ale nie wiem co mi się w nim podobało. Teraz mi się wydaje nudne i przeciętne. Nie jest złe, ale super też nie. Tak na 5 lub może 6 gwiazdek. Da się to obejrzeć, ale dobre nie jest tylko przeciętne. Muzyka fajna, pomysł dobry, ale wykonanie takie sobie. Dlatego dobrze, że to mam już za sobą. Drugi raz już chyba nie obejrzę, a jak to dopiero za kilka lat. Teraz oglądam anime o tytule; Full Metal Panic. To jedno z moich bardzo, może nie ulubionych, ale bardzo je lubię. Oglądałam 1 sezon, a w tym czasie wyszedł sezon poboczny (znaczy historia poboczna), 2 sezon i 3 sezon (sezony z głównej historii). Jest tu romans, trójkąt miłosny, mechy, wojsko, walka z złym kolesiem i śmieszne sceny komediowe. Pierwszy sezon wyszedł 2002 roku, sezon poboczny w 2003 roku, a sezon drugi wyszedł w 2005 roku, a w 2018 roku wyszedł trzeci sezon. Są jeszcze OVA'vy i odcinki specjalne, ale mniej ważne, że nie mają polskich napisów. Wyszły też trzy filmy, ale to streszczenie pierwszego sezonu. Pierwszy sezon ma 24 odcinki, więc w 2017 zrobili streszczenie tych odcinków na trzy filmy. Ale one też nie mają polskich napisów. Streszczeń rzadko ktoś tłumaczy. Jestem już przy ósmym odcinku, pierwszego sezonu. Anime, jak zawsze super zabawne. Ciekawe czy sezony, które nie oglądałam też będą tak ciekawe, jak pierwszy sezon. No to ja wracam do oglądania, a was zapraszam do obejrzenia wstępów, czyli opening'ów z tych dwóch anime, jakie wam dzisiaj wymieniłam. Papatki i do następnego wpisu!

Wasza Joanna...

Nastrój: Dobry!

Opening'i: