wtorek, 12 grudnia 2023

Zaliczone Anime od wakacji do teraz!

Witajcie! Miałam pisać codziennie, ale złapałam przeziębienie i nie miałam nastroju oraz siły żeby pisać codziennie wpis. Ale nadrobię jeśli chodzi o ten kalendarz adwentowy. Już się lepiej czuję. nie jest super, ale na tyle dobrze, że mogę pisać wpis na blogu. A dzisiaj napiszę wam jakie anime oglądałam od wakacji do teraz. A sporo tego jest. Po za tymi, które już wam napisałam wcześniej w innym poście(link do postu - Anime z mojego dzieciństwa!), są też inne, jakie obejrzałam. To teraz wam je wypiszę w formie listy. 

  • Mahou Kishi Rayearth (wszystkie odc.53)
  • Orient (wszystkie odc.24)
  • Summertime Render (wszystkie odc.25)
  • Tokyo Mew Mew New (wszystkie odc.24)
  • Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e (wszystkie odc.25)
  • Spiral: Suiri no Kizuna (wszystkie odc.25)
  • Hagane no Renkinjutsushi: Fullmetal Alchemist (wszystkie odc.51+film)
  • Kaze no Stigma (odc.24)
  • Fruits Basket (nowa wersja) (wszystkie odc.63+1 film)
  • Akagami no Shirayuki-hime (wszystkie odc.25)
  • Kaichou wa Maid-sama! (wszystkie odc.27)
  • Rewrite (wszystkie odc.24)
  • Mirai Nikki (wszystkie odc.27)
  • Tokyo Ravens (wszystkie odc.24) 
  • Sousei no Onmyouji (wszystkie odc.50) 
  • Ao no Exorcist (wszystkie odc.37+1 film) 
  • Mahouka Koukou no Rettousei / Mahouka Koukou no Yuutousei (wszystkie odc.52+1 film) 
  • D.Gray-man (wszystkie odc.116) 
  • Fushigi Yuugi (wszystkie odc.65) 
  • Tenkuu no Escaflowne: The Vision of Escaflowne (wszystkie odc.26+1 film)
  • Kamikaze Kaitou Jeanne (wszystkie odc.44) 
  • Inuyasha (wszystkie odc.193+4 filmy)
  • Full Moon wo Sagashite (wszystkie odc.53) 
  • D.N.Angel (wszystkie odc.26)
  • Ouran Koukou Host Club: Ouran High School Host Club (wszystkie odc.26) 
  • Black Cat (wszystkie odc.24) 
  • Kamisama Hajimemashita (wszystkie odc.32)
  • Shin Kidou Senki Gundam Wing (wszystkie odc.49+1 film) 
  • Erementar Gerad (wszystkie odc26.) 
  • Ai Yori Aoshi (wszystkie odc.36) 

Jak widać od wakacji do teraz, dużo się obejrzało. A nie, które są bardzo stare i myślałam, że nie znajdę odcinków. A jednak! Więc będziecie mogli zobaczyć o jakich anime mówię. Wszystkie odcinki tych anime powyżej są na "docchi.pl" lub na "shinden.pl". Ja korzystam tylko z tych dwóch stron, a i jeszcze oglądam na "desu-online.pl". Ale na tej stronie są głównie tylko nowe anime, nie ma tam starych, a jak są to linki do odtwarzaczy nie działają. Wczoraj skończyłam oglądać Hagane no Renkinjutsushi: Fullmetal Alchemist (wszystkie odc.52+film), a teraz będę oglądać anime Darker than Black (wszystkie odc.42). Odcinki tego anime mam już na komputerze, więc mogę spokojnie oglądać, nie martwiąc się, że będzie mi się odcinek zacinał. A wy jak się czujecie? Jakie macie plany na ten tydzień? Napiszcie w komentarzu pod wpisem. Ja kończę i idę spać, bo pisałam ten wpis w nocy. To czekam na komentarze. Więc, dobranoc i Papatki!

Nastrój: Lepszy, ale nadal mam katar!

Wasza Joanna...

Fullmetal Alchemist
Darker than Black