sobota, 25 czerwca 2022

Co u mnie się działo?!

Witam was wszystkich! Może nie tak dawno, ale trochę nie pisałam na blogu. A materiałów na wpis trochę się uzbierało. Najpierw napiszę wam o nowych grach, które pojawiły się na stronie Azaleas Dolls. Pierwsza gra wyszła koło tak koło kwietnia, a druga nowa gra wyszła na początku czerwca. Pierwsza nowa gra nazywa się "Dessert Dress Up", a druga nowa zwie się "Viking Woman". Pierwsza gra jest z kategorii Fantasy, a druga z kategorii Historia. W obie grałam i podobają mi się te obie gry. Łatwe i fajne są te gry. Polecam wam je. Ale najbardziej podoba mi się gra Dessert Dress Up. A to dlatego, że taka kolorowa. Poniżej pokażę wam kadry z tych gier.


blog przyjaciółki, gdzie pomagam robieniu jego grafiki i wyglądzie

Nastrój: Fantastyczny! Wesoły, ale za to mi bardzo gorąco i duszno!

 

Dessert Dress Up:


















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viking Woman:



















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak widać po kadrach, gry są fajne i łatwe. A teraz zmieńmy temat na inny. Od kwietnia od czasu do czasu rysowałam. I trochę się uzbierało tych rysunków. A nie pokazałam wam, bo szczerze zapomniałam wam je pokazać. A to każdemu się zdarza. Rysowałam, kolorowałam i malowałam. Narysowałam postacie z bajki Barbapapa i jego rodzinka. Narysowałam każdą postać z tej rodzinki. Następnie pokolorowałam w fajnych kolorowankach, które dostałam od mamy jako niespodzianka. W tych kolorowankach maluje się tylko wodą. Trzeba przygotować szklankę z wodą i pędzelek. No i można malować w tej kolorowance samą wodą. Kilka dni później wzięłam się za kolorowanki, które kiedyś tata mi wydrukował i pokolorowałam je nie zwykłymi kredkami tylko kredkami akwarelowymi, czyli znowu malowałam. Pierw pokolorowałam tymi kredkami, a następnie pędzelek i woda. I wyszło nawet nieźle. Na małej kartce narysowałam pieska, który trzyma balonik w lesie. Pokolorowałam go kredkami akwarelowymi, a następnie pomalowałam go wodą. Wyszło bardzo ładnie. Tak mówi moja mama. Później w wolnej chwili kolorowałam zwykłymi kredkami postacie z bajek. A pokolorowałam z dwóch, Świnka Peppa i Psi Patrol. To zrobiłam zwykłymi kredkami. Ołówkowymi, ale zwykłe. Zrobiłam zdjęcia moich prac i są one poniżej. Zapraszam do oglądania!

 

Galeria:

kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi

wodą malowanie
wodą malowanie
wodą malowanie
wodą malowanie
wodą malowanie
wodą malowanie
wodą malowanie
wodą malowanie
kredkami akwarelowymi
kredkami akwarelowymi
kredkami akwarelowymi
kredkami akwarelowymi
kredkami akwarelowymi
kredkami akwarelowymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak widać trochę się na pracowałam. Na zdjęciach jest data i godzina kiedy to nie więcej robiłam. A to są prace od kwietnia do czerwca robione. Zrobiłam też kilka prac dla taty i mu je wysłałam. Pierwszy list zrobiłam z kolorowanki, gdzie maluje się tylko wodą. Następnie drugi list jest z pracami na jego urodziny i na dzień ojca. Inne pokolorowałam zwykłymi kredkami, a inne prace sama zrobiłam własno ręcznie. Je też mam zdjęcia. Zrobiłam przed wysłaniem do niego, na pamiątkę. Wszystkie zdjęcia prac mu wysłanych są poniżej. Miłego oglądania!

 

Galeria prac dla taty:

sama to robiłam
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
kredkami zwykłymi
sama to robiłam
sama to robiłam
wodą malowanie
wodą malowanie
wodą malowanie
wodą malowanie


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak wam podobają się moje prace i kolorowanki? Mi się najbardziej podobają się te prace które sama zrobiła i te kolorowanki, gdzie maluje się tylko wodą. A wam, które? Jestem ciekawa. Napiszcie to w komentarzu. A ja powoli kończę i na koniec daje wam zdjęcia, gdzie pokażę wam okładki kolorowanek, gdzie maluje się tylko wodą.


Okładki kolorowanek, gdzie maluje się tylko wodą:

temat: Postacie Disney'a
temat: film;Kubuś i przyjaciele
temat: Postacie Disney'a jako maluchy
temat: serial;Barbie Dreamtopia


Brak komentarzy: