poniedziałek, 6 czerwca 2022

Prezent dotarł!

Hejka! Paczka z zamówionym prezentem za pieniądze od taty na dzień dziecka wreszcie dotarł. Dzisiaj cały dzień się nim bawiłam. Jestem z niego zadowolona. A wiecie co kupiłam. Pisałam w poprzednim poście. Ta kasa jest fantastyczna. A ten wózek idealnie pasuje dla moich lalek Barbie i Kenów. Te koszyki też. Kasa działa poprawnie. Wszystko jest super! Jestem bardzo z niego zadowolona. A poniżej macie zdjęcia tego zestawu do zabawy w sklep.

Kasa fiskalna z kluczykiem
do szufladki
Wózek sklepowy

Dwa koszyki sklepowe

Produkty sklepowe

Przód strony
karty płatniczej
Tył strony
karty płatniczej
Monety do zabawy
w sklep
Banknoty do
zabawy w sklep
Cały zestaw razem, wszystko
co jest w tym zestawie


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nastrój: Może być!

 

Komentujcie....................

Brak komentarzy: