czwartek, 2 czerwca 2022

Po Dniu Dziecka 2022

Witajcie! I co? Już po Dniu Dziecka. Jeden dzień, a tyle szczęścia daje. Ja miło spędziłam czas z moim tatą. Ale wy już o tym wiecie, bo pisałam o tym w po przednim poście. Chciałam wam tylko napisać, że pieniądze przyszły z opóźnieniem, ale przyszły. A mówię o tych pieniądzach od taty na Dzień Dziecka. Dostałam 100 zł i kupiłam sobie w Empiku coś fajnego. A kupiłam sobie Edukacyjną kasę sklepową z wózkiem. Mam obrazki jak ona wygląda ta zabawka. Są one poniżej. Jeszcze nie doszła paczka, a już się z niej ciesze. Jest ona na baterie, ale nie ma ich w zestawie. Działa ona na baterie AA. Na szczęście je mam w domu. Ma też wbudowany prawdziwy kalkulator. Już się z niego ciesze. Po za tym dostałam od taty jeszcze breloczek z Grecji. Chciał mi to dać na imieniny, ale zgubił, ale znalazł i dał mi na Dzień Dziecka. Może teraz trochę na inny temat. Dostałam pocztą mojego Świerszczyka, a mama mi kupiła gazetę Abecadło. A jeśli chodzi o Abecadło, to z ich strony ściągnęłam darmową piosenkę do tego numeru. Piosenka nazywa się Ojciec Wirgiliusz. Ona też jest poniżej. To teraz zapraszam was do oglądania wszystkiego co jest poniżej.

 
Jak będzie zapakowane.
Jakie ma akcesoria sklepowe, czyli produkty.
Karta płatnicza i gdzie ją się wkłada do płacenia.
Mikrofon do powiedzenia klientom ogłoszeń.
Skaner do skanowania produktów.
Kasa, koszyczki,
skaner do skanowania
produktów i same produkty.
Taki pasek gdzie stawia się produkty i
kasjerka przesuwa produkt do siebie.
Wózek z produktami.
Pieniądze, monety i karta płatnicza.
Wózek, średni koszyk i mały koszyk oraz produkty.
Produkty jakie są w zestawie.
Mini koszyki i wózek z produktami.
Pokazany w całości cały zestaw, czyli co on ma.
Sama kasa w całości
razem z pieniędzmi,
i monetami.
Breloczek od taty na Dzień Dziecka.
Przywiózł go z Grecji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nastrój: Dobry, wesoły!



Komentujcie....................

Brak komentarzy: