środa, 1 czerwca 2022

Dzień Dziecka 2022

Witajcie! Przepraszam, że tak późno robię wpis, ale po 17 był po mnie tata i zabrał mnie do restauracji o nazwie Hi'loft Restaurant. Było fajnie i miło. Dawno tak z nim czasu nie spędziłam. Od wielu, wielu lat takie spotkania nie było. A marzyłam żeby taki dzień z nim spędzić. Jestem tak zadowolona, że nie będę mogła chyba w nocy spać. Jest 21:30 i wszystko opowiedziałam mamie. A wróciłam do domu na 21:00, bo muszę leki wsiąść tylko dlatego, bo jeszcze by spotkanie trwało. Siostry nie było. Podobno się obraziła na niego i z nim nie rozmawia. Ja mam z nim super kontakt i chcę żeby tak pozostało. Nawet moja mama cieszy się z mojego super kontaktu z nim. Tato jest super! Na prawdę ciesze się z dzisiejszego Dnia Dziecka jaki mi zrobił. Dał mi różę, słodkości i zawieszkę do kluczy z Grecji. No i podobno pieniądze na konto, ale jeszcze ich nie widzę, ale to dlatego, że może przelewy będą akceptowalne jak banki będą otwarte czyli jutro. Poczekam kilka dni i wtedy go zapytam. Czy to spotkanie było jako prezent czy te pieniądze o, których mówił też mi dał przelewem? Zapytać nie zaszkodzi, ale poczekam, bo może jest opóźnienie w bankach w akceptacji przelewu. Ale mi bardziej chodziło o to spotkanie, a nie o pieniądze. Jestem tak zadowolona z tego spotkania, że zapomniałam nawet prawie o tym. O by było tak dobrze dalej. Może kiedyś pojadę do niego na święta. ale to może. Zobaczy się, na razie zaczynamy małymi krokami od naprawienia kontaktu z nim. Ale małymi krokami. Zobaczy się! No robi się późno. Jak po rozmawiam z mamą z tam było na spotkaniu to idę spać. I wam życzę kolorowych snów. Dobranoc!

Zapraszam do oglądania zdjęć:
Mój deser, który jadłam
Danie główne taty
Moje danie główne
Kolorowanka dla taty
Kolorowanka dla taty
Kolorowanka dla taty
Rysunek dla taty
Rysunek dla taty
Rysunek dla taty
Rysunek dla taty
Laurka dla taty
Laurka dla taty

Słodkości od taty
Róża od taty
Menu z tej restauracji gdzie jedliśmy
z zaznaczonymi kto co jadł
(moje zamówienia są zaznaczone kolorem ciemno czerwonym,
a taty zamówienia są zaznaczone jasno fioletowym)

                                 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nastrój: Zajebisty! Extra!

 

 

Komentujcie............

Brak komentarzy: