piątek, 1 lipca 2022

Dzień Psa (2022)

Witajcie fani wszystkich piesków. Nawet nie wiedziałam, że dzisiaj jest Dzień Psa. Dowiedziałam się od mojej przyjaciółkami Amandy "TopMixXD". Nawet nie wiedziałam, że jest taki dzień w kalendarzu zrobiony. Nie długo każdy dzień jakiś będzie jakimś świętem. Moja przyjaciółka Amanda na swoim blogu zrobiła na ten temat wpis poniżej macie link do tego wpisu.

Dzień Psa 2022

Ja też zrobiłam kilka piesków w fajnej grze. Zrobiłam ze trzy. Linki do gry, gdzie zrobiłam pieski jest pod tą nazwą - Puppy Maker. Fajna gra, ale mało akcesorów, ale i tak mi się podoba. Obrazki piesków zrobionych w tej grze podaje poniżej. Pode też najnowszą piosenkę z czasopisma ABECADŁO z tego miesiąca(lipca). Piosenka ma tytuł STOKROTKA i jest formacie MP3. Miłego słuchania i oglądania obrazków.






 

 

 

To ja powoli kończę i życzę wszystkim kochających pieski i samym pieskom jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

Brak komentarzy: