czwartek, 21 stycznia 2021

Wiersz na Dzień Babci i Dzień Dziadka...

"Moje Skarby"

Przepełnione dobrem oczy,
czułem gesty, śmiech uroczy, 
twarz jedyna, wyjątkowa.
To o tobie, babciu, mowa.

Ty z pomocą zawsze śpieszysz,
ty przytulisz, ty pocieszysz.
Zdradzę ci, co w sercu czuję
- kocham cię i ci dziękuję.

Dziadku mój, chodź, coś ci powiem.
Wiesz, że mam pamiętnik w głowie?
A w nim same cenne strony,
bo to z tobą czas spędzony.

Zapisuję wspólne chwile.
Było już ich, dziadku tyle.
Zdradzę ci, co w sercu czuję
- kocham cię i ci dziękuję.

Babciu, dziadku - skarby moje.
Dziś przed wami tutaj stoję
i z radością wykrzykuję
- kocham was i wam dziękuję!
Autorka wiersza: Grażyna Wasilewicz
Wiersz był w magazynie "ABECADŁO" magazyn dla przedszkolaków nr.1 styczeń 2021
 
 
 
Tu macie linki do pliku audio, gdzie czytam ten wiersz na głos.
Drive Google    Drive Dropbox   Hostuje.net