sobota, 30 stycznia 2021

Już prawie kończę oglądać trzy Anime! 🎌💻🎎

Witam was wszystkich! Jak wiecie, oglądam w wolnej chwili trzy anime na raz. Zrobiłam sobie przerwę w oglądaniu dwóch anime, czyli od "Boruto: Naruto Next Generations" i od "Kyoukai no Rinne". Mimo, że już obejrzałam dwa sezony tego "RIN-NE", a w "Boruto" już 119 odcinków. I obejrzałam te trzy anime, które czekały na obejrzenie. A mówię o "Given", o "Meiji Tokyo Renka" i o "Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai". Przy każdym Anime zostało mi tylko trzy odcinki do obejrzenia, mimo, że "Given" ma tylko 11 odcinków, "Meiji Tokyo Renka" ma 12 odcinków, a "Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai" ma 13 odcinków.
 






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
To są plakaty tych anime, które teraz oglądam, więc możecie sobie zobaczyć jakie są to anime. Na górze zrobiłam linki w poście, gdzie przeniosą was one do oryginalnych zwiastunów, ale bez polskich napisów czy tłumaczenia. Niestety nikt nie tłumaczy zwiastunów. Może ja zacznę? Ale musiałam bym korzystać z Google tłumacza, bo nie znam angielskiego, wiec chyba nie będę tego robić. A co będę oglądać jak skończę te? To proste! Zacznę następne. A już mam w planach, które one będą. Pierwsze Anime, które mnie zaciekawiło to "M3 ~Sono Kuroki Hagane~". To Anime jest z gatunku Dramatowe - Przygodowe - Scince Fiction. Jest w nim podobno trochę Trójkąta Romantycznego, Mechów i Akcji. Komentarze w internecie są dobre na temat tego Anime. Zaciekawiło mnie to bardzo, a tym bardziej po tym jak widziałam zwiastun na YouTube. Mimo, że ta reklama była po japońsku bez napisów polskich. Postacie w tym Anime to No, a drugie Anime, które mnie zaciekawiło to "Kakuriyo no Yadomeshi". I jest z gatunku Przygodowy - Romans - Fantasy. W tym Anime podobno jest Magia, Supermoce i Kulinaria. Też mnie zaciekawiło po obejrzeniu zwiastunu na YouTube. Ale komentarze do tego Anime był nie to, że złe, ale też nie za dobre. Tak raczej po środku wszyscy oceniali to Anime. Tu macie plakaty tych dwóch Anime.
Linki do zwiastun są też w tym poście (specjalnie pogrubiłam czcionki tych linków, więc te pogrubione litery to linki). Ostrzegam, te zwiastuny są po japońsku, ale bez napisów polskich. Jak chcecie to obejrzyjcie, to może was to też zaciekawi. W Anime "M3 ~Sono Kuroki Hagane~", są takie rodzaje postaci jak Policjanci/Odziały Specjalne, Uczniowie/Studenci. A dzieje się to w Japonii, a czas to Przyszłość. Odcinków to Anime ma 24, a wyszło to w 2014 roku. A Anime "Kakuriyo no Yadomeshi", ma takie rodzaje postaci jak Bóstwa, Kucharze, Youkai, Uczniowie/Studenci, Anioły/Demony, Duchy, Magowie/Czarownice i Dorośli. Historia rozgrywa się w Japonii oraz w Świecie Alternatywnym, a czas to Współczesność. To Anime ma 26 odcinków, a wyszło to w 2018 roku. To by było na tyle jeśli chodzi o informacje na temat tych nowych Anime, które chcę obejrzeć. A jakbyście chcieli obejrzeć jakieś Opening, który jest wstępem do fajnego Anime to macie tu Folder z mojego Dysku Google, gdzie mam kilka fajnych Opening'ów. Jest w nim, kilka fajnych wstępów, które Japończycy nazywają Opening'ami. To by było na tyle, miłego czytania i spędzania czasu na moim blogu. Czekam na komentarze!


Nastrój: Bolący🤕 i Smutny😢