pi膮tek, 1 stycznia 2021

Jak sp臋dzi艂am Sylwestra 2020/2021?馃槷

Witajcie! Jak wy sp臋dzili艣cie sylwestra? Ja nawet dobrze tylko troch臋 nudno. Fajne by艂o, 偶e jad艂am zup臋 rybn膮, sushi i troch臋 ciasta. By艂am tylko z mam膮, kt贸r膮 mieszkam. A moja sunia by艂a ca艂y czas w 艂azience. Strzelali fajerkami i to dlatego. Zrobi艂am kilka zdj臋膰. Sto艂u i nie tylko. Po za tym ogl膮da艂y艣my ca艂y czas polsat, bo tylko tam by艂 fajny koncert sylwestrowy. By艂 jeszcze na tvp2, ale tam g艂贸wnie disco polo. A tej muzyki a ja, ani moja mama nie lubimy. Dlatego ogl膮da艂y艣my polsat. Wyj膮tkowo pierwszy raz zrobili porz膮dnie ten koncert sylwestrowy. 呕adna piosenka mi si臋 nie podoba艂a. Wszystkie je lubi臋, kt贸re lecia艂y. A wy jak sp臋dzili艣cie te sylwestra? Napiszcie w komentarzach. Dzisiaj po po艂udniu zapali艂am w pokoju swoje 艣wieczki, kominek oraz w艂膮czy艂am fontann臋 i lampki na choince. A nast臋pnie zgasi艂am 艣wiat艂o. 艢wietny nastr贸j sobie zrobi艂am. Nakr臋ci艂am filmik i zrobi艂am zdj臋cia tego fajnego nastroju. Wszystkie zdj臋cia s膮 poni偶ej. A filmik na moim facebooku. Link do tego filmiku te偶 doda艂am p贸藕niej. Ko艅cz臋 powoli i szykuj臋 si臋 spa膰. Szcz臋艣liwego Nowego Roku 2021!

 

Nastr贸j: Bardzo Dobry!馃懇

 

Choinka, kt贸ra stoi na moim biurku
艢wieczki, kt贸re s膮 na moje szafce pod 艣cian膮

艢wieczki, kt贸re stoj膮 na tej samej szafce

艢wieczki, kt贸re stoj膮 na tej samej szafce na g贸rze

M贸j kominek, kt贸ry stoi na szafce przy drzwiach

Zen, 艣wieczka i Fontanna, na szafce przy 艂贸偶ku

艢wieczka w moim zrobionym z ozd贸b 艣wi膮tyni
Ja przy stole pod czas sylwestra

Ja pozuj臋 pod czas sylwestra

St贸艂 sylwestrowy od prawej strony

St贸艂 sylwestrowy od lewej strony
Ja przy stole sylwestrowym, jak jem sushi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Filmiki, kt贸re mia艂am doda膰 s膮 pod tymi linkami.

Pierwszy filmik...

Drugi filmik... 

Trzeci filmik...

4 komentarze:

TopMix pisze...

Sp臋dzi艂am go w domu z rodzin膮. Oko艂o p贸艂nocy z siostr膮 s艂ucha艂am koncertu Jarre,a na Youtube.

Arisa85 pisze...

Fajnie, super pomys艂.

TopMix pisze...

To by艂 pomys艂 siostry. Ale w sumie to lubi臋 s艂ucha膰 muzyki Jarre,a

Arisa85 pisze...

To fajnie.