sobota, 9 stycznia 2021

Co nowego u mnie w nowym roku!?

Siemanko Internauci! Święta, święta i po świętach. Tak samo z sylwestrem. Sylwester, sylwester i po sylwestrze. Mamy nowy rok 2021 i mam nadzieję, że będzie o wiele lepszy od 2020. Może odpuści nam trochę ten koronawirus (covid-19). Mam wielką taką nadzieję, że tak będzie. A dzisiaj zagrałam w cztery nowe ubiernki, które znalazłam na Doll Divine. I tam możecie je szukać. Ale możne je też znaleźć na Meiker. To nowa strona tylko z ubierankami. A jak nie znajdziecie ich, to macie tu poniżej linki do tych gier. Pierwsza to ubiernaka, gdzie ubiera się dwóch gejów, druga, gdzie ubiera się dwie lesbijki, a dwie następne ubieranki, są o ubieraniu dwóch par. Moim zdaniem fajne są to gierki. Mi się one podobają.


 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nie wiem jak wy ale mi się te gry podobają. Fajne są. Można stworzyć fajne postacie np. do opowiadań. Do następnej historyjki stworzę postacie na pewno w jednej z tych gier. Polecam pograć w nie. A teraz inny nius. Firma Flipline Studios, które stworzyło wszystkie wersje gry o Papa Louie, zapowiedziało nową grę o Papa's. Do tej pory ta firma stworzyła Papa's Pizzeria, Papa's Burgeria, Papa's Taco Mia!, Papa's Freezeria, Papa's Pancakeria, Papa's Wingeria, Papa's Hot Doggeria, Papa's Cupcakeria, Papa's Pastaria, Papa's Donuteria, Papa's Cheeseria, Papa's Bakeria, Papa's Sushiria i Papa's Scooperia. A nazwa tej nowej gry, którą chcą stworzyć to Papa's Mocharia. Nawet na swojej stronie po informowali, że wkrótce będzie na ich stronie nowa gra. Jestem ciekawa jaka ona będzie i o czym. W pierwszej tworzy się pizze, w drugiej burgery, w trzeciej tworzy się taco, w czwartej lody, w piątej robi się naleśniki, gofry i francuskie tosty, a w szóstej skrzydełka i frytki, w siódmej hot dogi, w ósmej babeczki, w dziewiątej dania z makaronu z sosami, w dziesiątej grze robi się pączki, w jedenastej robi się kanapki, w dwunastej piecze się różne ciasta, w trzynastej wersji gry robi się sushi, a w czternastej cienkie ciasteczka, a na nich lody. A w najnowszej wersji gry będzie się robić sycylijski deser o nazwie cannoli. To rurki z chrupiącego ciasta nadziane kremem z sera ricotta. Może być ciekawe. Podobno mieli już nie robić innych wersji Papa's. Mieli skończyć na Papa's Scooperia. Fajnie, że zmienili zdanie. Lubię ich wersje gry Papa Louise. Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę się doczekać aż ta nowa gra papa's będzie już na ich stronie.


Nastrój: Bardzo Dobry, ale trochę Śpiąca!😴

3 komentarze:

TopMix pisze...

Fajny post

Arisa85 pisze...

Dzięki, pisze w zeszycie dwie opowieści. Jak skończę to je tu dodam.

TopMix pisze...

W porządku, poczekam