środa, 20 stycznia 2021

Co oglądam w czasie pandemi?!

Siemanko ludziska! Od tygodnia nic nie pisałam na blogu, a to dlatego, że nic u mnie ciekawego się nie działo. Dawno też nie oglądałam Anime. Od dwóch miesięcy tak na oko. Jestem w trakcie oglądania dwóch anime, a trzy czekają na komputerze do obejrzenia. Oglądam "Boruto: Naruto Next Generations" i "Kyoukai no Rinne". A te trzy, które czekają do obejrzenia to "Given", "Meiji Tokyo Renka" i "Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai". Jeśli chodzi o anime "Boruto" jestem przy 119 odcinku, a następny będę oglądać 120. Nie wiem ile jest wszystkich odcinków, bo odcinki nadal wychodzą i są tłumaczone. Na razie wyszły 185 odc., ale jestem ciekawa ile ich będzie w całości. To Anime nie jest tak ciekawe jak 'Naruto", ale oglądam z ciekawości. A między tymi odcinkami oglądam inne rożne Anime. A jeśli chodzi o "RIN-NE" to już jestem przy 2 sezonie. obejrzałam już 40-ty odcinek i pozostało mi jeszcze 35 odcinków. 16 odc. z 2 sezonu i 25 odc. z 3 sezonu. To Anime też nie jest tak ciekawe, ale oglądam bo sceny są śmieszne. Już "Boruto" jest ciekawsze o 48%. Ale oglądam, bo w telewizji nie ma nic ciekawego, a to przez tą pandemię. Dobrze, że ludzie w necie nadal tłumaczą Anime. Nie wszystkie, ale wystarczająco żeby miała co oglądać w wolnej chwili. Oglądam też bajki z kanału "Polish Fairy Tales" z YouTube. Są tam fajne bajki, lubię je oglądać. Dzisiaj wsadzili nową bajkę na swój kanał o tytule "Kłamliwa Księżniczka". Rzadko dają nową bajkę na swój kanał, ale co jakiś czas jednak dodają. I dobrze, bo myślałam, że przez tą epidemię przestaną, ale na szczęście nie przestali. A po za tym to będzie już wszystko co u mnie się dzieje. To ja kończę i może coś sobie obejrzę przed pójściem spać. To dobranoc życzę fanom Anime. 


2 komentarze:

TopMix pisze...

Fajna bajka obejrzałam ją całą .Ja natomiast pracuję nad materiałami na następny wpis.

Arisa85 pisze...

Dzięki, też myślę że fajna bajka. Czekam na nowy twój wpis. napis mi na gg kiedy on będzie.