środa, 31 maja 2023

Obejrzane anime... I następne zaczynam...

Siemaneczko ludziska! Wczoraj skończyłam oglądać anime "Tokyo Ravens" Nie jest zły, ale genialny też nie jest. Rozkręcił się dopiero po 15 odcinku. A najwięcej działo się dopiero po 20 odcinku. Wtedy do była akcja. A tak to wyglądała jak szkolna haremówka, mimo, że nie jest z tych gatunków. Ale dałam temu anime 8 gwiazdek, bo i tak dobrze się bawiłam pod czas jego oglądania. A teraz oglądam "Guilty Crown" (pl. "Korona Win"). Tak wiem, że miałam już nie ściągać, ale lubię wracać do ulubionych anime. A ten dawno kiedyś oglądałam to anime ze 10 razy albo i więcej. A to anime uwielbiam, za muzykę, akcję, bohaterów, grafikę i za wszystko inne. Ma on tylko dwadzieścia dwa odcinki. I jest z gatunków: Akcja, Dramat, Sci-Fi. Ściągnęłam też inne anime, które też kiedyś oglądałam kilka razy i tak samo jest jednym z ulubionych anime. A to anime nazywa się "Mirai Nikki" (pl. "Pamiętnik Przyszłości"). To anime jest mocne i ma dużo akcji oraz dużo sci-fi. Ma dwadzieścia sześć odcinków + jeden OVA. A jest z gatunków: Akcja, Nadprzyrodzone, Suspens. Mam dla was wszystkie opening'i z anime "Guilty Crown" i z "Mirai Nikki". To zapraszam do oglądania opening'ów.

     
 

No jak? Po samych opening'ach widać, że to fajne są anime. I każde inne. Dlatego są super każdy, ale na swój genialny sposób. A ja już jestem po obejrzeniu pierwszego odcinka "Guilty Crown". No a następnie obejrzę, po obejrzeniu tych anime to biorę się wreszcie za te co mam na komputerze i wam przestawiłam wcześniej. A wy lubicie wracać do ulubionych anime japońskich? Ja tak! No to, to by było na tyle. Dodam tylko jeszcze plakaty tych anime, z linkiem do trailers (pl. zwiastunów) i wracam oglądać moje ukochane anime.

Nastrój: Radosny i Uśmiechnięty!

Japoński zwiastun, czyli PV
Japoński Zwiastun, czyli PV
Japoński zwiastun, czyli PV


















Wasza Joanna...

Brak komentarzy: