sobota, 27 maja 2023

Gazety o Miraculous: Biedronce i Czarnym Kocie + Kwiatki i prezent na Dzień Matki!

Witam was serdecznie! Dzisiaj wam napiszę o gazetach i magazynach, które są na temat bajki o tym samym tytule. No a mówię o "Miraculous: Biedronce i Czarnym Kocie". Od tego roku zaczęło wychodzić gazety/magazyny o tym tytule. Kupuję je od pierwszych numerów. Jest numer główny i wydanie specjalne. W tym czasie numer główny ma już trzy numery, a wydanie specjalne ma już dwa numery.

Pierwszy numer (oficjalny magazyn) wyszedł w styczniu tego roku, a numer drugi w marcu, za to numer trzeci, najnowszy wyszedł w maju, też tego roku. Następny, czyli czwarty wyjdzie w lipcu.

Pierwszy numer (oficjalny magazyn - wydanie specjalne) wyszedł w marcu, a drugi numer, najnowszy wyszedł w maju, a trzeci wyjdzie dopiero w październiku tego roku.

Podobają mi się dodatki jakie są w tych numerach. A uzbierałam już bardzo dużo i ciekawe. Pokażę wam je na zdjęciach. W oficjalnym magazynie uzbierałam takie dodatki jak; notatnik + ołówek z nakładką na ołówek w kształcie Tikki, dwie stylowe bransoletki, jedna w stylu biedronki, a druga w stylu czarnego kota, a trzeci dodatek z trzeciego numeru dostałam skarbiec na skarby z kłódką i kluczykiem. A dodatki z wydań specjalnych to takie; notatnik, z długopisem z niewidzialnym duszem, który ma lampkę na zobaczenie tego tuszu, a w drugim numerze, najnowszym, dostałam dwie bransoletki + dwa naszyjniki. Gdzie razem robią symbol Yin-Yang. Jedna część jest w stylu biedronki, a druga część w stylu czarnego kota. A w numerach oficjalnych - normalnym, są też plakaty w środku. Je też wam pokażę, na zdjęciach.

Lubię dodatki z tych numerów. Są fajne i kolorowe. No i oczywiście z mojej ulubionej bajki. A w telewizji na Disney Channel lecą nowe odcinki Miraculous; Biedronki i Czarnego Kota. Już były trzy nowe odcinki. Do końca czerwca będą lecieć nowe odcinki, są na tym kanale o 18:50, od poniedziałku do piątku. A teraz czas na zdjęcia. Miłego oglądania ich!


ZDJĘCIA MAGAZYNÓW + ICH DODATKI:

Nr. 1 (styczeń) 2023 r. + dodatek do magazynu
Nr. 2 (marzec) 2023 r. + dodatek do magazynu
Nr. 3 (maj) 2023 r. + dodatek do magazynu
Nr. 1 (marzec) 2023 r. + dodatek do magazynu specjalnego
Nr. 2 (maj) 2023 r. + dodatek do magazynu specjalnego


ZDJĘCIA PLAKATÓW Z OFICJALNYCH NUMERÓW MAGAZYNÓW:

Plakat z nr.1/2023 (przód)
Plakat nr. 1/2023 (tył)
Plakat nr. 2/2023 (przód)
Plakat nr. 2/2023 (tył)
Plakat nr. 3/2023 (przód)
Plakat nr. 3/2023 (tył)




























No i to by było na tyle na ten temat, a teraz coś na temat wczorajszego dnia, a wiecie jaki był za dzień? Był dzień Matki! Ja kupiłam mojej mamie malutki prezent + bukiet kwiatków. Zrobiłam zdjęcia prezentu i bukietu. A i zabrałam na obiad. I jestem dumna, że wszystko jej się podobało. Jest do dzisiaj szczęśliwa z tego dnia jaki miała. A ja szczęśliwa że jej wszystko się podobało. A kupiłam jej mały ceramiczny kominek do wosku zapachowego i olejów zapachowych + wosk zapachowy i trzy rodzaje olejków zapachowych. Wosk jest o zapachu Rabarbaru/Lilia Wodna Kwiat lotosu, a olejki zapachowe są o zapachach: pierwszy to; Dzika Orchidea, drugi o; Lawenda, a trzeci o; Trawa Cytrynowa. Dałam jej też cztery małe świeczki do teko kominka. Wszystko pokażę wam na zdjęciach poniżej. Jestem dumna, że jej się to wszystko podobało, a i, że prezent się podoba. A teraz czas na zdjęcia.


ZDJĘCIA BUKETU DLA MAMY, Z OKAZJI DNIA MATKI:

Bukiet kwiatków dla mamy,
z Dnia Matki (lewa str.)
Bukiet kwiatków dla mamy,
z Dnia Matki (prawa str.)
Bukietu kwiatków, od góry dla mamy,
z Dnia Matki (prawa str.)
Bukietu kwiatków, od góry dla mamy,
z Dnia Matki (lewa str.)
Bukietu kwiatków, od góry dla mamy,
z Dnia Matki (środek str.)

ZDJĘCIA PREZENTU DLA MAMY Z OKAZJI DNIA MATKI:

Ceramiczny kominek, do
wosków zapachowych i
olejków zapachowych
(dla mamy, z Dnia Matki)
Wosk zapachowy, i trzy różne
rodzaje olejków zapachowych
(dla mamy, z Dnia Matki)
Trzy małe świeczki do
komineczka ceramicznego
(dla mamy, z Dnia Matki)






























No i to by było wszystko co chciałam napisać. A wy co daliście swoim mamom? Bukiet? Kosmetyk? Coś sami zrobiliście własno ręcznie? Napiszcie w komentarzach. A ja kończę i życzę spokojnej nocy. Papatki!

Nastrój: Wesoły, ale trochę boli głowa.

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: