środa, 24 maja 2023

Następne... Ostatnie Ściąganie!

Witajcie! Wiem, że miałam już oglądać anime i nie ściągać, ale jeszcze postanowiłam ostatnie anime pobrać. Anime, które ściągam ma dwa sezony. Pierwszy ma trzynaście odcinków i nazywa się Rewrite", a drugi sezon ma jedenaście odcinków. I nazywa się trochę inaczej niż pierwszy, a nazywa się "Rewrite: Moon and Terra". Jest też używana inna nazwa, czyli taka "Rewrite 2nd Season". A wszystkie razem mają dwadzieścia cztery odcinki. To anime ma aż sześć opening'ów. Po dwa na każdy sezon, ale i drugi w pierwszym oraz drugi w drugim sezonie mają po dwie wersje opening'u. Więc razem jest sześć opening'ów. I mam teraz do obejrzenia aż pięć anime. Teraz oglądam "Sousei no Onmyouji". I mam do obejrzenia po nim; "Tokyo Ravens", "Blue Lock", Scarlet Nexus" i "Rewrite". Razem pięć. Poniżej pokażę wam opening'i z anime "Rewrite", razem z tymi różnymi wersjami. Zapraszam do obejrzenia!

     

Opening'i fajne i widać po nich, że i samo anime może być super oraz bardzo ciekawe. Na dzień dzisiejszy plany są takie... Dokończyć anime "Sousei no Onmyouji". Po nim obejrzeć "Tokyo Ravens" albo "Blue Lock". A jeszcze później jedno z tych anime "Scarlet Nexus" lub "Rewrite".

Japoński zwiastun, inaczej PV
Japoński zwiastun, inaczej PV











Anime "Sousei no Onmyouji", które teraz oglądam jest z gatunków Akcja, Fantasy i Romans. a tytuł tego anime tłumaczy się na polski tak; "Egzorcyści Bliźniaczych Gwiazd". A premiera była Wiosną 2016 roku na japońskiej telewizji.

"Tokyo Ravens" jest z tych gatunków jak Akcja, Romans i Nadprzyrodzone. A tytuł tłumaczy się na polski tak; "Kruki z Tokio". To anime miało swoją premierę Jesienią 2013 roku w japońskiej telewizji.

"Blue Lock" jest z gatunku Sport, a tytuł polski to "Niebieski Zamek". Za to, to anime miało premierę 2022 roku, Jesienią w japońskiej telewizji.

A "Scarlet Nexus" jest z gatunków Akcji i Sci-Fi. No a tytuł na polski tłumaczy się "Szkarłatne Ogniwo". To anime miało premierę Latem w 2021 roku, no i oczywiście w japońskiej telewizji.

No a za to "Rewrite" jest z gatunków Akcja, Komedia, Romans i Nadprzyrodzone. Tytuł pierwszego sezonu tłumaczy się tak; "Przepisz". Dziwnie, ale tak się tłumaczy w google tłumacz. A tytuł drugiego sezonu tłumaczy się tak; "Przepisz: Księżyc i Terra". No a to anime miało premierę pierwszego sezonu Latem w 2016 roku, a drugi sezon miał Zimą, 2017 roku i chodzi mi o premiery telewizyjne w japonii.

Dziwne te polskie tłumaczenia, ale tłumaczyłam za pomocą google tłumacz. Więc mogłam coś pokszanić. I każde anime jest z innego roku oraz z różnych gatunków. Cieszy mnie to, bo każde na pewno będzie fajne na swój sposób. No to było na tyle. Miłego wieczoru życzę, a ja wreszcie mogę wracać do oglądania anime.


Nastrój: Smutny i to bardzo! (z powodu spraw prywatnych)

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: