sobota, 20 maja 2023

Oglądam Super Anime!!

Witam! Dawno nie pisałam. Jak zwykle nie miałam o czym. Teraz też za bardzo nie mam, ale dawno nie pisałam, to coś napiszę. Oglądam od dwóch lub może od trzech dni anime o tytule "Tokyo Revengers". To anime ma dwa sezony, a trzeci powstaje i będzie w przyszłości w japońskiej telewizji. Oglądam właśnie pierwszy sezon, a odcinek dwudziesty. Sezon pierwszy ma dwadzieścia cztery odcinki, a drugi sezon ma trzynaście odcinków. Ile będzie miał trzeci sezon to tego nie wiem, ale od dwunastu, a może dwadzieścia cztery. Nie wiem tego. Ale wiem jedno, ten trzeci sezon też będę oglądać jak wyjdą polskie napisy. A teraz zapraszam do oglądania opening'ów z tego właśnie anime.

 

A po tym anime planuję obejrzeć inne o tytule "Sousei no Onmyouji". On ma jeden sezon, ale ma aż pięćdziesiąt odcinków. To anime ma cztery opening'i. Jak obejrze anime (Tokyo Revengers), to obejrze "Sousei no Onmyouji". Oba są z różnych gatunków, ale ja nie mam jednego ulubionego gatunku. A teraz zapraszam do obejrzenia opening'ów z anime "Sousei no Onmyouji".

   

A następnie ściągnę sobie odcinki innego anime, o tytule "Tokyo Ravens". To też ma jeden sezon, a odcinków ma dwadzieścia cztery. Tyle co ma pierwszy sezon "Tokyo Revengers". Ale za to ten ma dwa opening'i, a ten drugi (Tokyo Revengers) jeden w pierwszym sezonie. Opening'i "Tokyo Ravens" też wam pokażę. Są one poniżej. Zapraszam do obejrzenia!

 

No i by to było na tyle. W czasie robienia tego wpisu, a robiłam go w częściach, obejrzałam już cały pierwszy sezon "Tokyo Revengers". Teraz oglądam drugi sezon tego anime. To miłego dnia lub nocy. A ja wracam do oglądania anime. Poniżej macie plakaty czyli po angielsku cover, z stron takich jak "my anime list", "ani list" czy "kitsu" lub takich innych. To pa patki!

Japoński zwiastun, inaczej PV
Japoński zwiastun, inaczej PV
Japoński zwiastun, inaczej PV
Japoński zwiastun, inaczej PV
Japoński zwiastun, inaczej PV





















Nastrój: Taki sobie, boli głowa!

Wasza Joanna...

Brak komentarzy: