niedziela, 8 maja 2022

Domek dla lalek w simsach, część 2!

Witam! Dawno o tym nie pisałam, ale  to dlatego, że moja koleżanka robiła w częściach ten domek, a po  drugie po prosiłam ją o zrobienie moich lalek i nie tylko ich w jej grze sims. Zrobiła moje lalki, domek, stajnię, coś co ma być namiotę, działkę, zwierzaki i postawiła rower oraz samochód. Wszystko skadrowała i wysłała mi, a ja wam teraz po kolei wszystko pokażę. A wszystko już zrobiła, więc mogę na spokojnie wam kadry pokazać.

Mój wpis z dnia 13 kwietnia 2022 roku.--> Domek dla lalek, część 1!
Jej wpis z dnia 11 kwietnia 2022 roku --> Simowy post1/2


DOMEK DLA LALEK(od zewnątrz);



















DOMEK DLA LALEK(od środka z mebelkami i zbliżony balkon);


NAMIOT(coś co ma go przypominać);



STAJNIA DLA KONIA(ta, którą sama zrobiłam, od zewnątrz i od środka);



RESZTA DZAŁKI(ognisko, ławki, grill i plac zabaw dla dzieciaków lalek);












ZWIERZAKI MOICH LALEK(psy, koty i koń);




































A TO MOJE LALKI(wszystkie jakie mam do tej pory);




































No i to by były wszystkie kadry na ten temat. Trochę tego było co nie? A, która lalka wam się podoba najbardziej jako sims? Mi ten pan z długimi włosami. Jako lalka też jest najlepszy. A co u mnie się dzieje na inne tematy? Nic ciekawego. Jak będzie się coś działo na pewno wam napiszę. Na razie napisałam wam zaległy wpis. Czy będą jeszcze wpisy na temat sims? Tego nie wiem, bo sama tej gry nie mam, ale może kiedyś. To się zobaczy. Na razie jest późno i idę już spać. Dobranoc wam wszystkim życzę!


Nastrój: Taki sobie, ale nie zły, po prostu normalny.😐


KOMENTUJCIE.........




Brak komentarzy: