wtorek, 24 maja 2022

Moje Imeniny!

Hejka! Dawno nie robiłam wpisu i nie planowałam dzisiaj robić, ale dzisiaj jest wyjątkowy dzień. A jaki? To proste! Dzisiaj mam imieniny. W kalendarzu są Joanny, więc moje imieniny. Już miałam składane życzenia od mamy, taty, cioci(siostry mamy) i od przyszywanej siostry(córki drugiej żony mojego taty). No a teraz złożyła mi życzenia moja koleżanka Amanda. A od taty dostałam 100 zł na prezent i kupiłam lepszego Kena i trzy nowe ciuszki lalek. A kupiłam nowego, bo ten kupiony w

Empiku po bardzo niskiej cenie jest tak sztywny, że chyba go wyrzucę, albo nie, wiem co zrobię będzie robił za lekarza dla lalek. Na razie będzie leżał w koszyku na zabawki. A wczoraj kupiłam sobie nowe kredki ołówkowe, te chude(zwykłe), bo te kupione w księgarni się tak łamią przy temperowaniu i kolorowaniu, że mam ich nie wiele. Kupiłam nowe w Topazie Expres, i są z firmy Astra. Znam tą firmę i mam wiele rzeczy z niej i jestem zadowolona z nich. A kredki które mam dobre i nie łamią mi się, mam ich nie wiele, bo kupiłam je dawno, dawno temu jak jeszcze mieszkałam na Bródnie w Warszawie i  też były z Astra, ale je wtedy kupiłam w Biedronce. Nie wiedziałam z jakiej są firmy więc nie mogłam kupić wcześniej takich samych, a dopiero teraz wiem, że wtedy kupiłam kredki z firmy Astra. Kupiłam 12 kredek w 24 kolorach bo są dwu częściowe, czyli jedna kredka ma dwa kolory. Po jednej części na przykład żółty, a po drugiej części na przykład zielony. I tak mam dwa naście po dwadzieścia cztery kolory. Wtedy w Biedronce, w przeszłości tak samo kupiłam, czyli 12 kredek po 24 kolory. Kupiłam tak wczoraj właśnie kredki w Topazie Expres. Zwykłe kolory. A druga paczka kredek to są kolory pastelowe. Ale te kredki to nie żaden prezent tylko kupiłam, bo po prostu potrzebowałam nowych kredek, które nie łamią mi się pod czas kolorowania i temperowania ich. A mama jak wstanie zagra ze mną w grę planszową, bo teraz śpi, bo jest zmęczona. A ja na razie bawię się lalkami. Robię im rewie mody z nowymi i starymi ciuszkami. Ten nowy Ken ma okulary, ale na stałe przyczepione. Nie można mu je zdjąć. A tamte okulary, które są od blondyna Kena dałam jednej z lalek, bo chcę żeby jedna lalka miała okulary na nosie. I teraz każda lalka i każdy ken jest inny, ha ha ha... ... ...  A tak co jeszcze robiłam? Rysowałam i kolorowałam to co mi tata wydrukuje. Pokolorowałam kilka kolorowanek z bajki Peppa Pig i kilka z bajki Super Wings. Następnie narysowałam coś dla taty i wysłałam mu pocztą zwykłą. Mam zdjęcia, które zrobiłam przed wysłaniem mu. I narysowałam kilka rysunków z postaciami, z bajki Peppa Pig, ale te rysowałam sama. A teraz wam je pokaże.

To rysunek zrobiony dla nowej żony taty, która
mi drukuje dla mnie te kolorowanki.
To takie podziękowanie
Ten rysunek jest dla taty. Jemu też
chcę podziękować
za to że mi drukuje te kolorowanki.

Ten też jest dla taty. Tak samo jak
ten z dinozaurami.
Ten wisi na naszej lodówce.
Mamie tak się on spodobał.
A to Peppa i jej brat jak karmią kury.
Tu Peppa i jej brat z mamą puszczają latawiec.
kolorowanka z postaciami z bajki Peppa Pig.
To co napisałam z tyłu kartki.
Rodzinka Peppy Pig. Kolorowanka.
Rodzinka Peppy Pig. Kolorowanka.
Kolorowanka, z postaciami z bajki Peppa Pig.
Tu kolorowanka z postaciami z bajki Peppa Pig.
A tu pokazane co jest z tyłu kartki tej kolorowanki.
Postać z bajki Peppa Pig.
Postać z bajki Peppa Pig.
Postać z bajki Peppa Pig.
Cała rodzinka Peppy Pig.
Logo bajki Peppa Pig.
Postać z bajki Super Wings.
Kolorowanka na temat
bajki Super Wings.
A tu znowu postać z bajki
Super Wings.
To jest logo bajki Super Wings.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I jak widać trochę kolorowałam, trochę rysowałam. Trochę się bawiłam lalkami. Nie nudziłam się na pewno. A która kolorowanka się podoba najbardziej? A który rysunek jest najlepszy? Bo kolorowanka mi podoba się najbardziej i najlepiej mi wyszła, ten Dźetek z napisem w Krakowie. A rysunek, który moim zdaniem najlepiej mi wyszedł to ten gdzie jest zebra i lis jak tworzą muzykę. To kończę i życzę wam spokojnego wieczoru. A Sobie Super Imienin. Ha ha ha ... .. ...


Nastrój: Ekstra i Superaśny!



Komentujcie..........

Brak komentarzy: