niedziela, 8 maja 2022

Niespodzianka od mojej przyjaciółki!

Witam was! Dzisiaj jak rozmawiałam z moją przyjaciółką na messenger'ze, to wysłała mi niespodziankę. A ona była w pliku WinRAR zapakowana. Jak rozpakowałam to były, to obrazki lalek z gry Sailor Senshi Maker 3. Robiła je w marcu w 2016 roku. I wysłała mi je jako niespodziankę. Ja jej też wysłałam niespodziankę i oczywiści też lalki robione w tej grze, ale moje były robione na przełomie 2015 roku do 2016. I dużo jej wysłałam, bo ja dużo tego mam. Pokażę wam tylko te, które mi wysłała jako niespodziankę. Są one też podpisane więc dodam też opisy pod nimi. Fajna niespodzianka! Bardzo one mi się podobają. No to miłego oglądania, a ja się żegnam z wami do następnego wpisu. Papatki!

Lisa i Moira jako piosenkarki
Milky Way, Solar System, Queen Serenity,
Luna i Artemis
Miss Earth(Katy), Endymion i
Earthfolk 
Miss Jupiter(Betty) i
Sailor Jupiter
Miss Mars(Mandy) i
Sailor Mars
Miss Mercury(Cindy) i
Sailor Mercury 
Miss Moon Luise i
Sailor Moonies
Miss Neptune(Liz) i
Sailor Neptune 
Miss Planetoids(Jodie) i
Sailor Starlights
Miss Pluto(Lindsay) i
Sailor Pluto
Miss Saturn (Gwen) i
Sailor Saturn
Miss Sun(Lara) i 
Sailor Sun 
Miss Uranus(Heather) i
Sailor Uranus
Miss Venus (Beatrice) i
Sailor Venus 
Modakunda i Uchiko
jako piosenkarki
Rumi i
Natsumi
Wendy i Gene
jako piosenkarki
Yoko i Yumi
jako piosenkarki































































Nastrój: Bardzo Dobry! Wesoły!

KOMENTUJCIE... ... ...

Brak komentarzy: