czwartek, 4 marca 2021

Anime kryminalne, skończone!

Siemanko fani Anime! Właśnie koło 20 z minutami skończyłam oglądać jedno Anime, z które miałam na komputerze. No, a mówię tu o „Yuukoku noMoriarty”. W internecie w komentarzach piszą, że zawiedli się na tym Anime.  Nie wiem, czego oni chcą, ale mi się bardzo podobało to Anime. Nawet nie mogę się doczekać drugiego sezonu, który ma wyjść w kwietniu tego roku (2021r). Tylko szkoda, że pierwszy sezon miał tylko jedenaście odcinków. Mało, ale będzie drugi sezon, więc czekam z niecierpliwością na drugi. Wiem jedno w drugim sezonie pojawi się królowa Wielkiej Brytanii oraz brat Shelorck’a Holmes’a, Mycroft Holmes. Moim zdaniem drugi sezon będzie ciekawszy od pierwszego. Tylko mam nadzieję, że ktoś przetłumaczy drugi sezon w całości. Inaczej nie mam jak oglądać, bo nie znam angielskiego, więc bez polskich napisów nie obejrzę. W drugim będzie walka między dwoma braćmi („walka” w przenośni). Mam na myśli bracia Moriarty kontra bracia Holmes. Polecam serdecznie obejrzeć to Anime tym, którzy lubią tajemnice i zagadki. A teraz biorę się za „Koi to Producer ~EVOL x LOVE~". To Anime jest z gatunku męski harem oraz z supermocami i trochę magii. Trochę przygodowe oraz trochę Romansu. To jest na postawie gry komputerowej z stylu Otome. To takie gry, które nazywają gry randkowe. Dziewczyny w Japonii uwielbiają takie Tymu gry. To było na tyle. Jeszcze raz polecam obejrzeć „Yuukoku no Moriarty”, a ja kończę i do zobaczyska.

Brak komentarzy: