poniedziałek, 15 lutego 2021

Znudów na YouTube i coś fajnego znalazłam....

Witaj serdecznie rannych marków! Tak sobie spokojnie spałam aż coś mnie obudziło i nie wiem co. Może miałam zły sen i nie pamiętam tego? Nie wiem, wiem tylko, że obudziło mnie to o 3 w nocy i tak siedzę sobie i nie mogę zasnąć, więc weszłam sobie na YouTube z nudów. I znalazłam dwie fajne piosenki zrobione przez kanał "League of Legends". Stworzyli dwa animowane zespoły o nazwach "K/DA" i "True Damage". Jeden to zespół z postaciami z jakieś gry, a drugi to nie wiem, ale też chyba z jakieś gry czy coś. Wiem, że "K/DA", ma taką fajną piosenkę o tytule "POP/STARS", a ten drugi zespół animowany ma piosenkę o tytule "GIANTS", które też mi się bardzo spodobała. Poniżej macie te dwa wideo klipy. Oryginalne oczywiście. Znalazłam też polskie covery tych piosenek. One też są bardzo fajne jak na covery oczywiście. One też tu dałam poniżej. Hmmm.... Co tam u mnie nowego jeszcze? A obejrzałam już Anime "M3: Sono Kuroku Hagane". Myślałam, że to będzie ciekawsze Anime. Tak to ludzie dobrze pisali w komentarzach, że myślałam, że to będzie jakieś rewelacyjne Anime, a ja tu po obejrzeniu trochę się zawiodłam. Jedyna co było rewelacyjne to muzyka w tle i piosenki. Nawet grafika była bardzo słaba moim zdaniem. Nie to, że było kiepskie na 2 czy 3, ale na 7 czy 9 to już nie takie super. Dlatego dałam 6 na 10, bo ta muzyka i piosenki bardzo mi się podobały oraz pomysł na anime też fajny, ale wykonanie już kiepskie. Ale jak nie ma co się oglądać to można je obejrzeć. Ale polecam oglądać jeden odcinek w tygodniu inaczej można się znudzić po 3 lub 5 odcinkach. Teraz spruję obejrzeć "Kakuriyo no Yadomeshi", może to Anime będzie lepsze. To się zobaczy jak już obejrzę to Anime. Teraz idę zrobić sobie coś dojedzenia, bo głodna jestem. Miłego Dnia wam wszystkim życzę!


Nastrój: Trochę znudzony siedzeniem w domu! 😪😞

 

Lajkujcie, Subujcie, Komentujcie...

2 komentarze:

TopMix pisze...

Pierwszą piosenkę skądś znam , ale druga mi się bardziej podoba.Ale covery są fajne też. Klipy są z gry League of Legend bardziej znanej jako LOL.Ale znam ją tylko ze słyszenia.

Arisa85 pisze...

Ja je znalazłam wczoraj (15.02.2021r.), tak koło południa jak byłam sobie na youtube z nudów. A jeśli chodzi piosenki, to mi bardziej się podoba ta pierwsza, ale jeśli chodzi o zrobienie teledysku animowanego to bardziej druga podoba mi się. Ale tak na prawdę to podobają mi się obie. Covery też są fajne. Bardzo fajnie im one wyszły.