wtorek, 9 lutego 2021

Nowy blog, tym razem o Anime!

Witam serdecznie was. Wczoraj zrobiłam nowy blog, ale tym razem o Anime. Będzie tam trochę informacji, kadrów, zwiastunów, wstępów wideo, plakaty i oczywiście wszystkie odcinki z polskimi napisami. Dodam tam tylko te Anime, które dodałam na mój profil na cda.pl, czyli tylko te co dodałam w 2020 i 2021 roku. I jak będę coś oglądać to będę tam dodawać odcinki oraz linki i informacje na mój nowy blog, który jest właśnie o Anime.

A sama strona, czyli blog nazywa się "Kitsune", a adres na tę stronę to "kitsune-list-anime.blogspot.com". Poniżej macie wideo, gdzie pokazuję właśnie tę stronę. Są zbliżenia, które rzeczy chcę wam pokazać, jakie są na tej stronie.


Jak widzicie, strona jest kolorowa i fajnym stylu japońskim. Mam nadzieję, że ona wam się spodoba. Mi się ona bardzo podoba. I mojej przyjaciółce też, więc i wam powinna się spodobać. To ja powoli kończę i życzę miłego spędzania czasu na moich trzech blogach. Komentujcie co o tym myślicie!


Nastrój: Bardzo, bardzo dobry😄